Gå til innhold

Du vet tiden går fort når....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du vet tida går fort når bestemor ramser opp alle småbarna i slekta, før hun husker hva du heter. Det var naturligvis navnet ditt hun prøvde å si hele veien. :unsure:

Omvendt her i gården, bestemor starter med eldste av samme kjønnet og arbeider seg nedover...jeg får alltid mamma sitt, og ene søskenbarnet mitt sitt navn før hun kommer til meg "gun-mon-Anette" (og jeg er heldig som får bare to før mitt egetxD)

• 2 uker senere...
  • 9 måneder senere...

Annonse

Jeg satt og pratet med en liten jente i nabolaget forleden, tror hun er ca 8 år. Satt på huk og klappet katten hennes, og da jeg skulle reise meg sa hun "Oi, du er stiv! Er det sånn det er å bli gammel?"

... jeg er bare 18 år gammel. :(

Jeg satt og pratet med en liten jente i nabolaget forleden, tror hun er ca 8 år. Satt på huk og klappet katten hennes, og da jeg skulle reise meg sa hun "Oi, du er stiv! Er det sånn det er å bli gammel?"

... jeg er bare 18 år gammel. :(

Bare vent til du er 30, føler deg som 18, og folk kaller deg gammel. Shit ass. Instant "punch-you-in-the-dick"-sint :p

Annonse

Når man oppdager at det er over 20 år siden "reklamerevolusjonen"..

Herregud, nå trodde jeg du mente det var 20 år siden noen kom på pizzafyll.. x)

Nå er jo ikke jeg spesi gammel, men jeg føler meg vel ikke rent ung når jeg drar på fest til kompiser på 22+ og finner fadderbarna mine fra barneskola i mindre klær enn jeg har på stranda og til de grader drita..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...