Gå til innhold

Du vet tiden går fort når....


Gjest Jester

Anbefalte innlegg

Når du innser at det er det 3ÅR sidan sist du møtte eine bestevennen din...:eek::cry:

...Og at to av dine aller beste vennar aldri har møtt eine ungen din, som er godt over 1år gammal.:eek:

Når du må tenke deg om, både ein og to gongar, før du kan svare på kor gammal du er.

Kven i all verda var det som trykka på "fast-forward" uten å gi beskjed om det først??:grumpy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

hmm, jeg som relativt skjegget guttunge på 30 år blei spørt om legg!!!!! for 2 uker siden når jeg sku kjøpe vin til min kjære :D

men jah, det er lissom fælt og tenke på, min eldste frøken begynner på skolen til neste år, det er en "milepæl" for DAMN den tida som hu var liten snuppe har gått altfor fort... minstemann på 2år er jo snart konfirmant om vi skal holde samme tempo:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jester
Det er 19 år siden Ace Ventura kom ut.

Og fresh prince gikk fra 1990-96 ... XD

Hahaha, for noen minner som kom strømmende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går så var jeg og tre kompiser meg en annen venn av oss til hybelrommet hans, da kom de andre som bodde i huset og hilste på oss. Og så sier han ene av dem .......... "ja då va dette mor å far...?" HAHAHA ........-.- det endte med at jeg lo så hele huset hørte det å pekte på den tredje av oss og sa; ja å dette e farfar!

Sorry asså, men du er ikke gammel hvis du er med venner til "hybelrommet".... :D Slapp av, du har laaaang tid igjen før du kan føle deg VIRKELIG gammel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry asså, men du er ikke gammel hvis du er med venner til "hybelrommet".... :D Slapp av, du har laaaang tid igjen før du kan føle deg VIRKELIG gammel!

nå va d kje akkurat "hybelrommet" d va snakk om.. va jo d at han faktisk spurte om eg va mor..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...