Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Joda, Vågsbygd. 25kgs x 12 :)

Det er ikke så mye fordelt på alt. Så har de jo crossfit vektene sine, men der får man vel ikke på mye mer enn 120 på stanga. 300 kg fordelt på en beinpress, par-3 racker og en benkpress er ikke så mye å slå i bordet med. Men dog bedre enn ingenting:)

Da er Kr.sand et unntak. De fleste Elixia har benpress som er stacka med 25kg skiver. Mer enn nok. Man trenger heller ikke skiver til 250kg, da de aller færreste klarer dette.

jo, noen trener benk, mark, bøy osv. Da går det kg!

Skjönner ikke helt hvorfor det kommer i avisa. Jeg har trent paa endel av Elixia-sentrene paa östkanten av Oslo i ca ett aar. Og disse "tiltakene" har värt til stede hele tiden. Det henger plakater flere steder i lokalene om "rent treningssenter" og testing, og det er ikke mange sentrene som har hantelpar tyngere enn 40 kg. Personlig tror jeg ikke noen av delene fordi vil väre effektivt fordi: 1. Aa skulle utföre tester av medlemmer vil for det förste väre dyrt og tidkrevende, i tillegg til at det betyr daarlig publisitet for sentret. Og 2. At en kjede som satser saa knallhardt paa markedsföring og rekruttering av medlemmer neppe blir aa gaa til tiltak som blir aa före til at folk melder seg ut. Hun i Porsgrunn sa jo selv at de ikke hadde bortvist noen medlemmer, men at folk hadde slutta selv (noe som forövrig skjer hele tida av forskjellige grunner). Og särlig i Oslo hvor kampen om kundene er knallhard pga stor tilgang til sentre. Om doping er noe stort problem paa Elixia tviler jeg paa,men jeg vet det selvfölgelig ikke. Er det forrestn noen av forumets medlemmer som har oppleved aa bli bedt om aa avgi test paa Elixia eller Sats?

Er bare å gaffatape fast 5kg-skiver på hver side av hantelen.

941735_10152797276250137_1531087302_n.jpg

Selv på vektertorget i Bergen må man ty til teiping av 5-kiloskiver på 50kg hantlene.. Blir fort smålig frustrerende å bygge 60kg hantler utav 40kg hantler O.o

941735_10152797276250137_1531087302_n.jpg

Selv på vektertorget i Bergen må man ty til teiping av 5-kiloskiver på 50kg hantlene.. Blir fort smålig frustrerende å bygge 60kg hantler utav 40kg hantler o_O

Det var jeg som OPPFANT gaffatapen på VT :D. Fortsatt hører du ordene som en svak vind gjennom gangene.. "gaffamannan... ppssssjj... gaffaaaa.."

Forøvrig var det jeg som startet underskriftskampanjen "boikott av SiB VT hvis det ikke kommer konkurransebenker der".

Annonse

Nei det du beskriver en idiot, en mann som mest sannsynlig tilhører den lavere arbeiderklassen som alltid har bragt med seg voldelige idioter og belastet samfunnet rundt dem.

Det er en person og jeg vet om noen andre rundt omkring, men flertallet av bolere jeg kjenner er veldig sånn kose seg typer som alltid smiler og er flinke til å hjelpe de rundt seg.

Bolere har utviklet moderne treningsstudioer slik de er idag, Vince Gironda og Arthur Jones har vel et par å 20 maskiner og øvelser utviklet seg i mellom osv.

Golds gym venice var på 70 og 80 tallet en Oase i en tung tung belastet del av California.

Skrev du virkelig : " Den lavere arbeiderklassen som alltid har bragt med seg voldelige idioter og belastet samfunnet rundt dem" ????

Hvem faen er du for en dust ? Hva er lavere arbeiderklasse ? Jeg er elektriker, er jeg da en voldelig idiot som belaster samfunnet rundt meg ? Herrekongsverre for et utsagn .

P-piller er jo også en steorid som bygger muskler, spesielt før da de inneholdt ganske solide doser estradiol som er veldig potent.

Så du må prøve hardere Linjemannen.

Det stemmer vel ikke helt Rock...

forskning.no > - P-piller svekker treningseffekt

Ett eksempel: Vektere har ikke lov til å holde deg igjen utover det en helt vanlig borger kan gjøre, kriteriet da er at handlingen kan gi deg mer enn 4(eller 6?) mnd betinget fengsel.

Eller at du er en fare for noens liv/eiendom. Eller at du har gått på bussen/toget uten billett, selv om dette ikke har en strafferamme på 6 mnd.

Hehe, er ikke helt anti-autoritet, men enkelte cowboys tror de eier området de står på. :p

Jo men sånn per definisjon så eier de faktisk området de står på... Vektere på f eks utesteder har eierrett på stedet og kan kaste ut folk som de ikke vil ha der så lenge det ikke skjer på et diskriminerende grunnlag. Beklager hvis teksten ble retardsvær nu, telefonen min tarder.

I bunn og grunn så dreier dette seg om en tankegang om at "store kraftige karer i singlet" skremmer "vanlige folk" fra å begynne å trene der. De som eier treningssenter vil tjene mest mulig penger (naturlig nok), og det er i de store massene med "vanlige folk" at pengene ligger. It's as simple as that.

Jo men sånn per definisjon så eier de faktisk området de står på... Vektere på f eks utesteder har eierrett på stedet og kan kaste ut folk som de ikke vil ha der så lenge det ikke skjer på et diskriminerende grunnlag. Beklager hvis teksten ble retardsvær nu, telefonen min tarder.

Trenger ikke kommentere bare fordi jeg er hvit da!! Er du rasist eller? :sneaky::p

Annonse

Skrev du virkelig : " Den lavere arbeiderklassen som alltid har bragt med seg voldelige idioter og belastet samfunnet rundt dem" ????

Hvem faen er du for en dust ? Hva er lavere arbeiderklasse ? Jeg er elektriker, er jeg da en voldelig idiot som belaster samfunnet rundt meg ? Herrekongsverre for et utsagn

Jeg trodde han refererte til oss som jobba i butikk og paa lager?

Er det forresten noen av forumets medlemmer som har opplevd aa bli testa paa kommersielle treningssentre? Hvordan foregikk det?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...