Gå til innhold

Stenger bolerne ute (Treningssentre i Porsgrunn)


Anbefalte innlegg

Nei det du beskriver en idiot, en mann som mest sannsynlig tilhører den lavere arbeiderklassen som alltid har bragt med seg voldelige idioter og belastet samfunnet rundt dem.

Det er en person og jeg vet om noen andre rundt omkring, men flertallet av bolere jeg kjenner er veldig sånn kose seg typer som alltid smiler og er flinke til å hjelpe de rundt seg.

Bolere har utviklet moderne treningsstudioer slik de er idag, Vince Gironda og Arthur Jones har vel et par å 20 maskiner og øvelser utviklet seg i mellom osv.

Golds gym venice var på 70 og 80 tallet en Oase i en tung tung belastet del av California.

Riktig det, bolere er kjempegreie og arbeiderklasse er æsj. Takke med til overklassen på fitnessbloggen lizm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes at det värste i denne saken her er at de som löfter tungt, altså over 40 kg nå betaler for noe de ikke får noe utbytte av, og det er lite de får gjort med det. Eneste muligheten de har er å passivt godta det eller betale de resterende mnd som gjenstår av bindningstiden. Jeg hadde blitt mektig irritert om jeg hadde betalt for 6 eller 12 mnd på dette senteret også hadde de tatt bort det jeg egentlig betaler for.. Blir som å bestille seg en treningssykkel til 15.000 også får en tilsendt en trehjulssykkel i posten. Latterlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er all diskusjonen om egentlig? Private foretak dopingteste vanlige folk? Slike overtråkk er vi skånet mot, kun politiet kan med loven i hånd be noen om en test, dette gjelder både rus og doping.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man gir tillatelse til det i kontrakten.

En kontrakt gir ikke noen myndighet over deg uansett hva. Du kan pent si nei. Det er godt mulig de da vil bryte kontrakten med deg, men integriteten vil uansett være i behold.

Flaut at folk faktisk tror andre bare kan tråkke på de, gjelder forsovet i mange situasjoner. Ett eksempel: Vektere har ikke lov til å holde deg igjen utover det en helt vanlig borger kan gjøre, kriteriet da er at handlingen kan gi deg mer enn 4(eller 6?) mnd betinget fengsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nobro
En kontrakt gir ikke noen myndighet over deg uansett hva. Du kan pent si nei. Det er godt mulig de da vil bryte kontrakten med deg, men integriteten vil uansett være i behold.

Flaut at folk faktisk tror andre bare kan tråkke på de, gjelder forsovet i mange situasjoner. Ett eksempel: Vektere har ikke lov til å holde deg igjen utover det en helt vanlig borger kan gjøre, kriteriet da er at handlingen kan gi deg mer enn 4 mnd betinget fengsel.

acab-tattoo.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kompis av meg pleide å selge bol (vet ikke om han gjør det lenger) han trente på elexia, og fikk besked om å bli testet strøk på testen (seg selv å takke) Men det som gjorde det hele veldig tragisk var at han solgte bol til han som er leder på det elexia sentret og sa i fra om det. lederen jobber der fortsatt og han boler fortsatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er all diskusjonen om egentlig? Private foretak dopingteste vanlige folk? Slike overtråkk er vi skånet mot, kun politiet kan med loven i hånd be noen om en test, dette gjelder både rus og doping.

De kan ikke kreve å teste deg, på samme måte som at du ikke kan kreve å trene der. De har full rett til å si at du må skrive under på at du kan testes, eller så får du ikke trene der. Så har du full rett til å skrive under eller finne deg et annet sted å trene.

Ett eksempel: Vektere har ikke lov til å holde deg igjen utover det en helt vanlig borger kan gjøre, kriteriet da er at handlingen kan gi deg mer enn 4(eller 6?) mnd betinget fengsel.

For å ta et annet vekterrelatert eksempel. En dørvakt har ingen rett til å sjekke i vesken din. Han/hun har derimot full rett til å si at dersom de ikke får se i vesken din så får du ikke komme inn. Akkurat det samme med kroppsvisitasjon på eksempelvis konserter. Du vil ikke bli kroppsvisitert? Helt greit, men da får du heller ikke komme inn på konsertområdet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der jeg trener er det 60 kg manualer, Men det er en bygge og styrke gym og ikke no elexia TULL.

Finnes Elixia-sentre som har 60kg hantler. Dersom de ikke har tyngre enn 40kg, hva med å kjøre benk? Der er det vel bare stengene som begrenser seg til 250kg, men det burde være nok for de fleste.

PS: jeg vet at hantler kan brukes til mer enn bryst, men bare et eksempel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes Elixia-sentre som har 60kg hantler. Dersom de ikke har tyngre enn 40kg, hva med å kjøre benk? Der er det vel bare stengene som begrenser seg til 250kg, men det burde være nok for de fleste.

PS: jeg vet at hantler kan brukes til mer enn bryst, men bare et eksempel

Noen folk liker muligheten til å trene annet enn benkpress

Lenke til kommentar
Del på andre sider

problemet er at man finner faen ikke 250kg i skiver på ett eneste elixia senter i kr.sand feks, og når hantlene stopper på 40 så er mange fuckt :)

Da er Kr.sand et unntak. De fleste Elixia har benpress som er stacka med 25kg skiver. Mer enn nok. Man trenger heller ikke skiver til 250kg, da de aller færreste klarer dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...