Gå til innhold

Stenger bolerne ute (Treningssentre i Porsgrunn)


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå var det ikke meningen å gå av sporet her, jeg skulle skrive det som svar til han som sa alle bolere var hyggelige (eller sånn virket det iallefall).

Yes.

Jeg skjønte det, men noen benytter dessverre enhver anledning til å rosemale doping, bol og det å benytte seg av ulovlige substanser.

Og gang etter gang lar vi dem stjele fokus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du tror helt ærlig at fokuset er at det faktisk er det at en person er i stand til å løfte 40kg som er problemet og du føler deg stigmatisert bare fordi du oppriktig tror at det bare er fordi at du er i stand til å løfte 40kg?.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

wombat - Den personen du beskriver er hjerneskadet og det er veldig provoserende at det ikke finnes dødstraff for slike, at vi kan la en sånn person gå løs synes jeg er en moderne menneskelig tragdie og jeg håper den dommeren som ikke har dømt han lovens strengeste straff selv må betale erstatning til sammfunnet og gå i fengsel....slå ned 4 uskyldige mennesker og slå en sovende person ? ..................også er han ikke i fengsel?

Det kan du godt si han er, men han var ikke sånn før han begynte på bol ifølge alle som kjenner han. Og det gjelder vel de andre jeg kjenner også. Et par stykker som begynte på det og endte opp på heroin dessverre. Men så tenker jeg at det kanskje har litt med hvordan man bruker ting og anlegg for ting også. Veit ikkje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen til at folk doper seg, er så mange. En kompis av meg for eksempel: Vi trente sammen fra vi var 14 til vi var 17. La på oss noen kilo muskler på naturlig måte. Så ble det så mye annet i livet at løftinga ble bare et samtalevne. Åra gikk, kameraten min ble gift og skilt og forelsket seg igjen, og nå var han blitt såpass tjukk at han skulle i form til et nytt ekteskap. Dama var fra Marokko og skulle komme om tre mnd. Så kameraten min satte igang, og nå med boling, i store doser - han hadde jo dårlig tid. Musklene este ut, han hadde et trykk som ALDRI ga seg, uansett hvor mange sett og reps han kjørte. Men så oppdaget han at temperamentet var ute av kontroll, og en dag hadde han kviser over hele hodebunnen. Mannen hadde aldri hatt ei eneste kvise før, ikke engang i puberteten. DA stoppet han. Så grunnene er mange. Ikke alltid den mest seriøse... Jeg har en mistanke om at "hobbyboleren" er en kjempestor aktør. Det oser bol av mange mosjonister blant birkeløperne for eksempel, så på gym så har veiledere og PT`r en kjempejobb i å veilede folk på den rette sti. Nytt jungelord : BASE før BOL!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei det du beskriver en idiot, en mann som mest sannsynlig tilhører den lavere arbeiderklassen som alltid har bragt med seg voldelige idioter og belastet samfunnet rundt dem.

Det er en person og jeg vet om noen andre rundt omkring, men flertallet av bolere jeg kjenner er veldig sånn kose seg typer som alltid smiler og er flinke til å hjelpe de rundt seg.

Bolere har utviklet moderne treningsstudioer slik de er idag, Vince Gironda og Arthur Jones har vel et par å 20 maskiner og øvelser utviklet seg i mellom osv.

Golds gym venice var på 70 og 80 tallet en Oase i en tung tung belastet del av California.

Poenget mitt var uansett at steorider skader, ødelegger og ofte dreper. Fysisk eller psykisk. Oftest begge deler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du tror helt ærlig at fokuset er at det faktisk er det at en person er i stand til å løfte 40kg som er problemet og du føler deg stigmatisert bare fordi du oppriktig tror at det bare er fordi at du er i stand til å løfte 40kg?.

Jeg tror - som deg - at mange mennesker blir utrygg i møtet med muskuløse og sterke menn på et trenings-senter. Det er ikke så rart. Vi lever i en tid hvor sterke menn sees på som "litt dumme gorillaer". Fordommer som er bygget opp gjennom årtier. Dette bærer de kommersielle trenings-sentrene videre ved å nekte å ta inn større vekter, nekte menn å trene i singlet, nekte folk flest å lage lyder som tyder på at de anstrenger seg. Det er skammelig og trist.

Men det har ingenting med doping å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

wombat - Den personen du beskriver er hjerneskadet og det er veldig provoserende at det ikke finnes dødstraff for slike, at vi kan la en sånn person gå løs synes jeg er en moderne menneskelig tragdie og jeg håper den dommeren som ikke har dømt han lovens strengeste straff selv må betale erstatning til sammfunnet og gå i fengsel....slå ned 4 uskyldige mennesker og slå en sovende person ? ..................også er han ikke i fengsel?

Sannsynligvis ikke hjerneskadet. Det er en historie som VELDIG ofte går igjen hos dopede hoder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

wombat - Det høres helt merkelig ut.

Fitnessjentene er vel på det meste de kan være på uten å bli for androgene og de er vel ikke spesielt aggressive eller hissige ?

Jeg delte min erfaring, ikke kunnskap. Jeg vet ærlig talt ikke om det er vanlig å bli hissig av bol.

Hva fitnessjenter angår kjenner jeg ingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rodolfo - Jeg har sett veldig mange vanlige mennesker sloss, slå ned uskyldige og som Wombat beskrev, slåss helt uprovosert på fest.

Disse har vært helt normale, kanskje vi skal forby mennesker med normale kropper også ?

Vi skal ikke forby folk, vi skal forby dopingen - det er viktige medisiner på sykehus, har INGENTING OVERHODET å gjøre i kroppen på friske mennesker som trener. Ville du tatt store doser med Rohypnol eller Insulin for eksempel? Medisiner det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg har vært sammen en jente som har vunnet mye i Fitness og jeg fatter ikke hvorfor hun skulle lyve om det.

Har alikevel aldri truffet en sur eller hissig fitnessjente, de har alle vært blide og glade jenter.

P-piller er jo også en steorid som bygger muskler, spesielt før da de inneholdt ganske solide doser estradiol som er veldig potent.

Så du må prøve hardere Linjemannen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaggu godt skrevet Rock.

Ikke at jeg støtter bolere osv. Men de trener faktisk jævli hardt mange av dem, mange av dem er dyktige på det de driver med å kan lære deg masse innen trening og kost.

Men man skal ikke dømme alle. Synes virkelig de burde se litt utover de tradisjonelle brillene sine. Bare se på sykkelsporten, det kom vel som en bombe på de folka som trodde dette var en ren sport. Men for oss som har trent en stund, og er litt inne i det med hva kroppen kan klare å prestere, så ligger det litt i korta hva som har skjedd... Så mange sporter som er inn under dette med doping. Dessverre. Men det er bare slik det er.

Hva har egentlig sentrene tenkt å gjøre med dette. Den dagen jeg får beskjed om å teste meg skal jeg gladelig gjøre det, men da skal f... meg flere av de "ordentlige" der jeg trener testes også. Tro meg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wooooow 90talls flashback fra valkyriedagene til Dagbladet, du ba meg bytte omgangskrets....jesus den herskerteknikken dør aldri.

Den linjemannhjernen din klarte altså ikke å komme ned noe bedre enn det? er det virkelig slik du skal blåse offside og vinke med fargeflagget?

Du kunne ikke tenke deg at å vokse opp i Oslo Øst av og til fører til at en ser episoder der ungdommer og idioter oppfører seg som tullinger?

Hva sier du til russejentene som blir voldtatt i kongeparken, at de skal skifte miljø? henge andre steder?

Det er jo logikken du bruker.

Vent litt la meg ringe Sudan og si til flyktningene at den store hellige majestet Linjemannen har funnet løsning, bytt miljø så slipper dere Islamsk ørkengerilja! idioter! hva slags omgangskrets har derE!!!!

Hva er neste - skal du spørre hva slags miljø jeg henger i..skal du gå full retard?

Du er som Anne Holt som blir eid bakfra i de gamle Anne Holt og Carl I hagen debattene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...