Gå til innhold

Hva spiser dere som helgekos? (både på bulk og deff)


Felicie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Off topic: Av nysgjerrighet - hvor kjøper du den isen? Har ikke funnet den noe sted, og har sett at den skal ut av produksjon.

Jeg kjøpte en haug for en stund siden da de var på tilbud, men tror de er ute av produksjon nå ja. Sjekk ut denne for en som er ganske lik Charlottes iskrem

Hva er instagrammen din? :happy:

Den er themrmuscle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har ikke alltid vært sånn. Jeg har vært den maniske jenta og det er ingen plass å gå. Derfor er jeg heller ikke superstreng med kosten, med å veie mat og sånt - rett og slett fordi jeg vet at det går ikke mange dagene før jeg er helt besatt og litt psykisk ustabil med striks kosthold.

Ja, det er litt lettere å gjøre det selv med god samvittighet når man vet andre gjør det! Føler meg alltid av en ellerannen grunn bedre når jeg ser at andre også koser seg, selv om de er opptatt av kropp og utseende! Har selv slitt med mat og sånt, så da er det virkelig lettere når andre viser at man ikke må være fanatisk!

Så enig med dere begge! Flotte, sterke jenter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Proteinfluff idag :p

[ATTACH]102287[/ATTACH]

Så veldig godt ut! Hvordan lagde du den?

Nå er jeg på slanker'n, så da ble lørdagskosen min i dag:

vuj0ff83npgh9me7p6k0aafcfnmpgq36g_3ttci3gemzsvtf5im6a2kvcbwzrq1cm8rwsz5fqmgx4hephpojeu_51385c91e087c34bb1c96f14.jpg

89e2ec34-d77f-4c8b-bb60-59aba255ebfc

+ en kopp sjokohavregrøt, en haug med tyggis, Sprite Zero og Läkerol

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...