Gå til innhold

Hva spiser dere som helgekos? (både på bulk og deff)


Felicie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Oppskrift??? :D

1 scoop sjokoladeprotein, 2 ss kokosmel, 2 ss sukrin, 2 ss kakao, noen dråper stevia sjokolade (ikke nødvendig). Bland sammen, tilsett litt vann som gjør at du kan forme kuler og rull i kokos :) Liker å sette dem i kjøleskapet eller fryseren en liten stund, før de nytes med god samvittighet :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 scoop sjokoladeprotein, 2 ss kokosmel, 2 ss sukrin, 2 ss kakao, noen dråper stevia sjokolade (ikke nødvendig). Bland sammen, tilsett litt vann som gjør at du kan forme kuler og rull i kokos :) Liker å sette dem i kjøleskapet eller fryseren en liten stund, før de nytes med god samvittighet :D

Åh, takk! Skal definitivt prøves ut, ser dødsgodt ut! Tror du jeg kan bytte kokosmel med mandelmel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, takk! Skal definitivt prøves ut, ser dødsgodt ut! Tror du jeg kan bytte kokosmel med mandelmel?

Ja, det må du! Jepp, det går helt fint :) Finnes mange muligheter. Vaniljeproteinpulver og peanøttmel er for eksempel også en kjempegod kombinasjon ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat hva jeg vil til middag, bare ikke for mye fett i, da vrenger hele magen seg. Og ettersom jeg elsker å bake, så blir det kake eller boller også, eller en liten skål med is. Inviterer alltid venner over på lørdager, så vi kan kose oss med en skikkelig deilig middag og kake/boller/is med en film :D:love:

Mmmm...hveteboller!! Fins det noe bedre?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som kan gi meg ei oppskrift på sunne kanelboller?

Jeg synes det er en idé å gjøre det så simpelt som å lage dem med sukrin, bruke minimalt med fett (om du er ute etter å redusere kalorier - erstatt evt smør med kesam original) og bruke fiberfin eller halvparten grovt mel/havregryn. Vi som trener har ikke vondt av litt karb, og jeg ser på det som fordelaktig å få karben fra stivelse kontra sukrose og høye doser fruktose.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...