Jump to content

AV

Members
  • Content Count

    41
  • Joined

  • Last visited

About AV

  • Rank
    Newbie
  • Birthday 12/23/1990

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. AV

    BINGING

    Veldig enig! "Normalt" er bare så fjernt for meg, og vet ikke helt hvor jeg skal begynne.. Men takk for hjelpa
  2. AV

    BINGING

    Jeg spiser ganske sunt, og overspiser i det som er sunt, men nøtter f.eks er jo ikke så sunt når du spiser mye av det hver dag! Det eneste jeg tvinger meg selv til å gjøre, er å ikke overspise.. Men ja, jeg har et overdrevent fokus på mat. Spiser ikke frokost noen dager, fordi jeg vet jeg kommer til å overspise uansett... Typen lager store porsjoner middag til meg, han mener at hvis jeg spiser nok, vil jeg ikke overspise senere, men jeg spiser opp alt + litt til.. Er bare så ufattelig lei av dette, og psykologene har ikke greid å hjulpet meg. Heldigvis er jeg ferdig med bulimi da
  3. AV

    BINGING

    Hei dere! Jeg har hatt en lang historie med spiseforstyrrelser, 8 år med bulimi, anoreksi og overspising. Jeg har snakket med flere psykologer og helsesøstre osv, og jeg er jo "frisk", men sliter fortiden med overspising. Greier aldri slutte å spise når jeg først har begynt. Vil bare være normal og kunne kose meg med mat, kjenne metthetsfølelsen og spise det jeg vil, men det ender alltid opp med 10 knekkebrød, 400g peanuttsmør og 3 bananer (f.eks) .... Jeg vet ikke om jeg burde slutte å tenke på mat, prøve å fokusere på noe helt annet (har prøvd lenge - ikke det letteste det heller), eller begynne med periodisk fasting eller noe sånt? Har dere noen forslag? Ha en fin helg!
  4. Ja, det er det. Jeg fant noe lignende jente-greier med fokus på rompa, men igjen blir dette litt flere øvelser enn det vanlige som du linka! Men ja, tenkte det er vell i grunn det samme om du er jente eller gutt!
  5. Hei! Jeg lurer på om noen her har noe erfaring med DUP- programmet, og om det evt. er lurt/tilpasset for jenter også?
  6. Altså, Rina12 - som alle andre sier så må man bare glemme det og gå videre. Jeg selv spiser forferdelig rart, kanskje hver halvtime noen dager, mens helt annerledes andre dager. Nå kjenner jeg ikke historien din, men jeg har selv hatt spiseforstyrrelser og vil nok påstå at jeg fortsatt har det (fordi jeg enda spiser veldig, veldig unormalt) noe som virkelig plager meg, men hverken pt eller psykolog/ernæringfysiolog har hjulpet meg. Mitt tips til deg er å bare tilgi deg selv, gå deg en liten tur, ikke fokuser på at du er kvalm (og ikke kast opp med vilje), og kanskje heller søk hjelp, evt. lag deg en matplan med flere alternativer! Lykke til videre!
  7. den sjokolade greia er kjempe ekkeel
  8. Oppskrift på bananlapper: - 1 banan - 1 egg Mos bananen med gaffel, rør inn egget og stek i panna. Du kan også ta oppi kanel, havregryn, blåbær, hva enn du vil i røra
  9. Bytt ut hvetemel med havremel, havregryn, grovere meltyper, mandelmel osv.. Bytt ut olje med kesam, gresk yoghurt, eplemos (uten sukker) eller bananpure, gulrotpure, avocadopure osv.. Bytt ut sukker med honning, sukrin, igjen; bananer (fordi de er så søte)
  10. Trener når det passer seg og om jeg har lyst Spiser som regel sunt, men i ferier er det på en måte lørdag hver kveld for meg.... Nøtter går veeldig fort, frukt og mørk sjokolade spiser jeg meg rund av! Men dette er jo heller ikke det verste man kan spise
  11. Chilli con carne er enkelt, superdeilig og billig Kyllingkjøttdeig Løk, hvitløk Hakkede tomater Kidney bønner, tomatbønner (du bestemmer selv hva du vil bruke) Liten dæsj tomatpure (kan sløyfes) Fres løk + kjøttdeigen i panne, tilsett alt annet > server med ris, kesam, tortilla chips eller bare spis selve gryta
  12. Lever livet i USA

  13. Cookie dough, peanøttsmør, smågodt og pepsi max > hver lørdag (og plutselig en tirsdag )
  14. Kan vi ikke klage på de høye prisene for cc? Jeg blir så lei av å måtte tømme lommeboka så fort....
  15. Rema 1000 osten smaker Norvegia, no kidding! Eneste ulempen er at den ikke er så god til å steke med...
×
×
  • Create New...