Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så hva er jeg god på? Jeg er awsome på å tenne bål. Alltid herja i bålkonkurranser i speideren som liten, fyrer alltid opp på første forsøk om det så har regna en uke i strekk. Friluftsliv generelt er min største lidenskap og beste egenskap. Alt som handler om å bruke naturen, lage ting fra og spille på lag med naturen elsker jeg. Fra å lage primitive gjenstander til å bare koble helt ut og ta inn elementene. Fyrer opp med en liten bildespesial for skrytefaktor og feelgood.

Vil faktisk påstå at jeg er ganske god til å tenne bål selv!!:D Fra jeg var lita fikk jeg alltid i oppdrag å tenne bålet, og ble sendt ut med kun ei fyrstikk i eska hver gang for å gjøre det vanskelig for meg! But I never failed! :smug:

Annonse

PetterLoven skal gåes en høy gang!

Alt for mye fritid resulterer i en litt i overkant fylt youtubekanal. En av mine personlige favoritter, jeg er dritgod til å stå på hender og bedre skal jeg bli.

En kortere å eldre variant. Må hive meg rundt å lage ny!

I tillegg til baklengssalto på bakke, opp etter vegger etc. Digger saltoer

Ellers. Råtass på googling, og jeg kødder ikke engang.

Blir du ikke syyyyykt sliten i armene?? :-|

Dritgod og dritgod.. men jeg kan tegne og male litt da

Legger ved tre forskjellige kunstformer jeg...

post-11905-14440935013752_thumb.jpg

Portrett av lillebror... Vanlig blyanttegning

post-11905-14440935014226_thumb.jpg

Akvarell

post-11905-14440935014918_thumb.png

Denne tegnet jeg i Photoshop med touchpad... Føltes ut som jeg hadde leddgikt i høyrearma i en uke etterpå, haha. (Og ja, hesten har man, den ligger bare på andre siden av halsen :p)

Jeg føler jeg er god på å bli venner med mennesker, å vise at jeg oppriktig ønsker dem godt og lære om dem og deres liv, deres kultur og gjerne finne små ting vi kanskje har til felles. Jeg setter meg inn i deres situasjon og vil gjerne si ting som kan virke oppløftende for dem.

Jeg er ikke god i matte, så kanskje jeg har sånn kvinnehjerne hehe.

Annonse

Det jeg kan best er vel Photoshop.. begynner også rimelig dyktig i web utvikling, altså det å kode og sette opp nettsider.

Andre ting jeg kan i varierende kvalitet er 3D-modellering, tegne og spiller litt Piano. Synger heller ikke helt falskt, men skal ikke si jeg er flink å synge xD

For å bli mensa medlem må man score bedre enn 98% av alle som tar testen... Jeg scoret bedre enn 97,7%. .... Så skal jeg ikke på noen måte prøve å si at jeg er smartere enn 97,7% av dere på noen som helst måte, men har høy IQ..

Gjest Hanne_

-Jeg er sykt god på alle typer håndarbeide, kunne følge alle mulige innviklede oppskrifter på hekling/broderi/strikking som liten unge.

-Jeg er helt rå på Plague Ink. Rundet alle brettene på Brutal.

-Jeg er god på å kjøre båt, legge til moringer, ankring, kaste tau osv.

-Jeg er sykt god på øyemål og å anta hva klokka er. Kan lage perfekt mengde smoothie til å akkurat fylle to glass, det blir aldri for mye eller for lite.

-Jeg er god på å steke bacon

-Jeg er god i matte. Har kun hatt 6-ere på grunnskole og vgs, og B på høyere utdanning.

Gjest Jester

Etter å ha gjort følgende i rekkefølge: Teakwon Do, Jiu-Jitsu, Karate, Kickboksing, Judo, Thai Boksing, Brasiliansk Jiu-jitsu og Mixed Martial arts fra jeg var 6-7 år til inntil jeg flyttet hjem for et par år siden, så er jeg ganske flink til å lekesloss :D

Jeg er dritgod på å være negativ. Men det er jo ikke egentlig en dritgod egenskap. Saken er imidlertid den at selvtilliten og troen på egne ferdigheter er veldig bra, men jeg kan fort bli negativ og pessimistisk i forhold til bagateller som... Tja, menneskeheten.

Ete sjokolade og drikke brus, der kan ingen slå meg! I dare you, I double dare you!

Har vore relativt god i bordtennis

Er faktisk også dritgod på å IKKJE finne riktig veg når eg skal på fjelltur

Er også heilt kurrant på concept 2 maskin.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...