Gå til innhold

Bra filmer og serier på Netflix


Oddis

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Så nettopp Eden Lake. Den mest provoserende, uhyggelige, stressende og jævlige filmen jeg har sett på en god stund.

Ja, den har en del svakheter og klisjeer, men jeg liker sterke filmer som i tillegg får opp pulsen.

Typisk thriller med jakting-til-fots-plott, men at den faktisk var litt troverdig (hvis man sammenligner med lignende filmer) og prøvde å fremme et litt viktig budskap, kombinert med at den vekket en hel del følelser i meg - er nok til at jeg anbefaler denne.

PS: Ikke se traileren hvis du skal se filmen. Den avslører det meste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Vil anbefale å se 24. Veldig spennende TV-serie med høy actionfaktor. Kort fortalt handler det om en agent som skal redde USA fra terror. Kombinerer en del politikk & korrupsjon (osv) med skyting og den slags. Det som også er litt kult er at hver episode dekker 60 min, så totalen blir én dag. Spesielt de første sesongene var ganske gode. Det finnes totalt 8 sesonger á 24 episoder. Netflix har alle.

24-Tv.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Får overnattingsbesøk av min 13 år gamle søster i helga. Hun har lyst på en liten filmmaraton; Noen anbefalnninger?

ganske voksen for alderen og noe nerdete:-p Liker alt fra Dr. WHO til Big Bang Theory.

Film eller serie? Modern Family er en morsom serie, tror jeg hadde likt den selv som 13-åring. Også Chuck!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...