Gå til innhold

Bra filmer og serier på Netflix


Oddis

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Noen som har nevnt Suits enda? Det er jo en fantastisk serie!! Dessverre bwre to sesonger der, men virkelig bra serie!

House of cards er jo selvskreven, men for de som liker den vil jeg også anbefale The West Wing!

Videre ligger jo gossip girl, grays anatomy, frustrerte fruer og one three hill der - obligatoriske guilty pleasures for flere av oss jenter føler jo jeg! God kvalitet? Kan diskuteres... Fengende okke som? Ja :p og for de av dere som liker denne type serier vil jeg anbefale Drop Dead Diva!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

B

Jeg så en episode av white collar,m en ble ikke helt fengslet slik jeg ble av Suits i første episode. Er det mye av samme sjanger/stil egentlig? Kanskje jeg skal god en en sjanse til..

Jeg syns det er litt samme stil ihvertfall, men så har jeg ikke sett så mye av Suits. White Collar blir bedre og bedre etter min mening, så det er absolutt verdt én sjanse til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

B

Jeg så en episode av white collar,m en ble ikke helt fengslet slik jeg ble av Suits i første episode. Er det mye av samme sjanger/stil egentlig? Kanskje jeg skal god en en sjanse til..

Jepp, man må gjerne ''bli litt kjent'' før man blir hekta.. Men suits ER bedre med en liiiten margin:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

B

Jeg så en episode av white collar,m en ble ikke helt fengslet slik jeg ble av Suits i første episode. Er det mye av samme sjanger/stil egentlig? Kanskje jeg skal god en en sjanse til..

Tror jeg klarte en halv sesong av White Collar. Personlig synes jeg det blir fort kjedelig når en serie blir såpass episodisk som den ble. Langt mer spennende når det er lange sammenhengende plot :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror jeg klarte en halv sesong av White Collar. Personlig synes jeg det blir fort kjedelig når en serie blir såpass episodisk som den ble. Langt mer spennende når det er lange sammenhengende plot :)

Ja tenderer til å like det best jeg og! Elsker jo sitcom-serier som how I met, big bang , friends osv, men ser liksom etter litt mer sammenhengende historie når det kommer til å finne en god/avhengighetsdannende serie å se på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja tenderer til å like det best jeg og! Elsker jo sitcom-serier som how I met, big bang , friends osv, men ser liksom etter litt mer sammenhengende historie når det kommer til å finne en god/avhengighetsdannende serie å se på!

(y)

Jeg har nevnt det mange ganger før, men når det kommer til virkelig godt skrevne og produserte serier, så er det lite som slår HBO-produksjoner i ren kvalitet: The Wire, True Detective, Game of Thrones, Generation Kill, Deadwood, Carnivale, Rome, og Boardwalk Empire. Skuespillet er i tillegg strålende i de alle.

Andre bra er House of Cards, Breaking Bad, Les Revenants, Mad Men, Sherlock, Spartacus og Orange is the New Black :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja enig, sett noen av dem og er virkelig gode serier!

Problemet mitt er at når keg ser sammen med noen elsker jeg slike type serier, med mening, med historie osv. Men jeg hater/sliter med å se tv/film/serier alene, kjeder meg på få sekunder! Så om jeg skal finne en serie å se på når jeg er alene er det svært vanskelig å finne, da er det nesten bare komedie/svært underholdende serier som gjelder... Ser nesten bare serier med konkurrnseeelement i seg, som top chef, master chef, top model osv for å klare å holde ut alene :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...