Gå til innhold

Bra filmer og serier på Netflix


Oddis

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kastet meg på gratiskampanjen til netflix før jul og har enda ikke somlet meg til å si det opp. Noen som har noen anbefalinger til noe som faktisk er ok å se på der?

Kan forøvrig selv anbefale serien Jericho.

Av filmer synes jeg det er overvekt av dårlige B filmer.

Klovn er definitivt den kleineste og morsomste serien jeg har sett på lenge!!

Og louis C.K sine stand-up show!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet ikke om de ligger på netflix, men der jeg ser på er

Supernatural

Vampire Diaries

Big Bang Theory

Two and A Half Men

The Walking Dead

Grimm

Glee

Person of Interest <33 Den har et litt James Bond preg over seg which I LOOOOOOOVE :love: My nr. 1-

Pretty Little Liars

Once Upon A Time

Dexter

Game of Thrones

Arrow

Beauty and the Beast

Merlin

The Following

Fringe

Terra Nova

Alcatraz

.. noe jeg kom på i farta som jeg har sett på eller følger med på currently. men som sagt, vet ikke om de faktisk ligger der inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Første episoden av House of Cards fenget ikke helt, men får gi andre episode også et forsøk.

Takk for mange tips da :)

Descent er forøvrig en ganske bra skrekkfilm om noen liker den sjangeren. I hvertfall første filmen. 2'ern er som oppfølgere i skrekksjangeren flest ganske dårlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For de som jobber som eller har jobbet som dørvakter anbefales serien "The Ropes" på det sterkeste. Vin Diesel står bak. :)

Trailer

Jeg har ikke jobbet som dørvakt, men liker serien likevel :p Anbefales uansett hva man jobber med (y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...