Gå til innhold

Bra filmer og serier på Netflix


Oddis

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

De tipsene for å få access til amerikansk netflix; hvordan funker det hvis man bruker iPad, Samsung galaxy eller Apple TV?

Unblock-Us - smarter faster VPN

Man kan få 1 uke prøvetid for å teste. Det man får er en DNS-kode som man må skifte ut. Dette gjøres veldig enkelt på innstillinger. Jeg har Apple TV, og har gjort det selv.

Hvis man vil fortsette å ha det, så må man betale type 24 kr mnd. Da får man en fast DNS-kode. Man betaler via. paypal, så er ganske safe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er bra jeg da, og nerder det som aldri før. Skal se neste episode nå straks. Suger jo selvsagt at man ikke får vite hvordan det begynte da, må jeg jo si........

Syns også det er bra jeg.. Kan være enig i at sesong 2 var en smule kjedeligere enn sesong 1, men det begynner å ta seg litt opp igjen nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 3 måneder senere...

Om du skater, eller har spilt et tony hawk spill for mye som kid er det her obligatorisk.. eller om du bare vil se og høre hvordan skateboarding som vi kjenner det i dag på sett og vis ble til.. Disse gutta gikk opp stien på sent 70 tall og utover 80 tallet..

Se også "Z-boys and Dog Town" om generasjoen før Bones Brigade (der Peralta skapte navnet sitt). Dog ikke på netflix.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg burde kjøre mer spinning, for da sitter jeg per def statisk og kan glo på lange episoder. Funker dårlig med roing! Effektiv tid = alfa & omega.

Skal kjøre tre kardio-økter etter styrketreninga i uka, kanskje hente brettet etter endt styrkeøkt og kikke på litt TED Talks mens jeg holder på ja. At jeg ikke har tenkt på det før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se også "Z-boys and Dog Town" om generasjoen før Bones Brigade (der Peralta skapte navnet sitt). Dog ikke på netflix.

Sett:D For litt dårligre skate spillefilm kan du jo se GRIND.. hehe.. Ellers er nye girl/chocolate filmen Pretty sweet en bra skatefilm, som heller ikke er på netflix:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...