Gå til innhold

Hva foretrekker du i påskeegget ditt?


LeanMachine

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Min fantastiske mor lager (jepp, hun lager fortsatt og sender i posten selv om jeg er blitt voksen og bor i en annen by, hurra for mamma:love:) alltid de beste påskeeggene. Der er innholdet liksom litt av hvert, akkurat som julestrømpene hvert år også. Eks på innhold kan være:

- smågodt

- tyggis

- nøtter

- lypsyl

- flaxlodd

- blad/lesestoff

- te

- undertøy (ja faktisk- fordi jeg elsker nytt undertøy)

osv osv... Det kan mao være alt mulig rart oppi påskeegget, og det er jo det som er så spennende! I fjor f.eks inneholdt egget mitt til og med paracet, ibux og multivitaminer (i tillegg til masse godteri og sånt også så klart)- bare fordi mamma mente at det var "en grei ting å ha". Haha, hun er søt da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I påskeegget er tradisjonen hos oss - mange varianter av sjokolade og definitivt melkesjokolade, lakris, smågodt, karamell og en påskenøtt av noe slag (quiz, sudoku, kryssord, etc.) :D

Vi bruker også å gjemme påskeegget slik at vi må finne det, bare for å gjøre alt mer spennende (y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åhhh jeg er så SUR for at jeg ikke får dratt hjem til Norge til påsken!! Her i skottland er de ville etter "cadbury creme eggs" til påske - de ser ut som Freia påskeegg, men smaker helt forjævlig :cry: Heldigvis har jeg fått mamma til å spare en eske med Freia påskeegg til jeg kommer hjem i Mai! Oh yeah, jeg er SÅ ørsk! :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk et kjempe stort påske egg i fjor av kjæresten med en pose smågodt og forskjellige lapper. På noen av lappene så sto det søte ting som "elsker deg" osv også var det tre lapper som ba meg om å gå dit og dit hjemme hvor jeg fant blader, bok og undertøy! Det er det beste påske egget jeg har fått :D Smågodt, blader og bøker gjør helligdagene 10 tusen ganger bedre og undertøy er jo alltid litt romantisk (her tenkte vel litt på seg selv også. hehe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhh jeg er så SUR for at jeg ikke får dratt hjem til Norge til påsken!! Her i skottland er de ville etter "cadbury creme eggs" til påske - de ser ut som Freia påskeegg, men smaker helt forjævlig :cry: Heldigvis har jeg fått mamma til å spare en eske med Freia påskeegg til jeg kommer hjem i Mai! Oh yeah, jeg er SÅ ørsk! :p

Åh, Cadbury Creme Eggs synes jeg er kjempegode! Misunnelig på deg som har tilgang til det (og som bor i Skottland)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...