Gå til innhold

Hva foretrekker du i påskeegget ditt?


LeanMachine

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vil du ha snop eller sunne alternativer? :confused:Mulig jeg er dum nå.. men ekte melkesjokolade er et klart must! i mitt må det også være smågodt og lakris! :love:

Sunn variant: frukt, bær, sukkerfritt godteri, pastiller osv. Kaker og desserter holder ikke spør du meg! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tyggis, nøtter, tørket frukt, rosiner, marsipan(finnes mange sunnere varianter som odense), kjeks,

Selvsagt påskeegg med melkeFYLL!

Til barna gjelder jo masse farger. Smågodt, seigmenn, sjokolade i forskjellige former og mønster, kindersjokolade, biler osv

Skal man gi de nøtter og frukt bør det være ved siden av egget! Av erfaring: DE BLE IKKE HAPPY av å få det i egget! :giggle:

Håper det hjalp bittelitt

Og stort tips! Gi barna ny tannbørste! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tyggis, nøtter, tørket frukt, rosiner, marsipan(finnes mange sunnere varianter som odense), kjeks,

Selvsagt påskeegg med melkeFYLL!

Til barna gjelder jo masse farger. Smågodt, seigmenn, sjokolade i forskjellige former og mønster, kindersjokolade, biler osv

Skal man gi de nøtter og frukt bør det være ved siden av egget! Av erfaring: DE BLE IKKE HAPPY av å få det i egget! :giggle:

Håper det hjalp bittelitt

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Gjest Slettet

Enkelt og greit: ikke gi påskeegg hvis det skal inneholde "sunne ting" .. Dere som gjør sånt, skam dere! Gå tilbake til det mørke hullet dere kom fra!

Påsken ER snop! Påsken skal man få et påskeegg fylt med smågodt+evt favoritt sjokoladen! Så skal man sitte på hytten med familien og spise mat og kose seg og se på tv!

Ikke noe brokkoli i påskeegg!Påsken er bare 1 gang i året! Kos dere og vær så snill! Dere foreldre som hele tiden skal ha "sunne" ting til barn! SLUTT! Dere ødelegger de! La de kose seg et par ganger i året!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok smågodt det går i her.

Jeg må jo være den eneste som bruker litt tid på å spise påskeegget mitt (flerfoldige dager), men jeg opplever jo iallefall dersom det er sjokolade som ikke er pakket inn så blir melkefettet harskt grisefort.

(nå hjelper det jo heldigvis at melkesjokolade smaker pyton sammenlikna med ordentlig mørk sjokolade.)

My_Sweet_Feet_by_Inner_Alsatian.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...