LeanMachine Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Enkelt spørsmål. Grunnen til at jeg spør er at jeg trenget litt inspirasjon, både til voksne og til barn Her er ekte melkesjokolade et must <3 EDIT: Secret EasterBunny Cherry Ann sin ide TMHL, Broscience og jimmy 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HanneBoost Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Vil du ha snop eller sunne alternativer? :confused:Mulig jeg er dum nå.. men ekte melkesjokolade er et klart must! i mitt må det også være smågodt og lakris! Sunn variant: frukt, bær, sukkerfritt godteri, pastiller osv. Kaker og desserter holder ikke spør du meg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeanMachine Skrevet 12. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2013 Alt taes imot med takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HanneBoost Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Tyggis, nøtter, tørket frukt, rosiner, marsipan(finnes mange sunnere varianter som odense), kjeks, Selvsagt påskeegg med melkeFYLL! Til barna gjelder jo masse farger. Smågodt, seigmenn, sjokolade i forskjellige former og mønster, kindersjokolade, biler osv Skal man gi de nøtter og frukt bør det være ved siden av egget! Av erfaring: DE BLE IKKE HAPPY av å få det i egget! Håper det hjalp bittelitt Og stort tips! Gi barna ny tannbørste! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeanMachine Skrevet 12. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2013 Tyggis, nøtter, tørket frukt, rosiner, marsipan(finnes mange sunnere varianter som odense), kjeks, Selvsagt påskeegg med melkeFYLL! Til barna gjelder jo masse farger. Smågodt, seigmenn, sjokolade i forskjellige former og mønster, kindersjokolade, biler osv Skal man gi de nøtter og frukt bør det være ved siden av egget! Av erfaring: DE BLE IKKE HAPPY av å få det i egget! Håper det hjalp bittelitt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Asta Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Nonstop! Og sånne mandelegg fra Anton Berg. Og marsipan! Og fox. Men ikke noe lakris, da blir alt fælt. Bytter alltid med søsknene mine, hva som helst mot deres marsipan LeanMachine og TMHL 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pathiic Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Røde fisker <3 Min største svakhet.... en dag skal jeg lage meg ett stort akvarium i veggen, og fylle den opp med Røde fisker (godis selfølgelig!) TMHL, LeanMachine, Ziljur og 2 andre 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mali-H Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Melkesjokolade, og sånne rosa og hvite skumgummi sopp LeanMachine 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SlayerDad Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Kona har krevd Anton Berg-marsipanegg. Så da får hun få det. Litt mørk, bitter sjokolade til meg. LeanMachine 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
StiligeCecilie Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Kjøper mye av det snopet de selger på Nille, for de har så mye kjekke ting i påsken! F.eks hjertesjokolade og slikt som er kjekt å legge i påskeegget til kjære... LeanMachine 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosaskya Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Åååh, jeg er veeeldig svak for sitroner og sjokolade spesial i smågodthylla... Og påskeeggene fra freia:D mhmmmm<3 rudboy og LeanMachine 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isar Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Whey. LeanMachine og SlayerDad 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tonje_86 Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Boble sjokolade og sure, salte og søte skumgummiansikter/frosker samt freia påskeegg. Da er jeg good to go hehe LeanMachine 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synan Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Sjokoladefamilien og sånne oversøte dragé-egg fra Cloetta (?) (tradisjon) HanneBoost, Krembolle, LeanMachine og 2 andre 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fny Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 må ha et par sånne lilla kvalmende freia-egg, anton berg fugleæg pluss litt smågodt. mmmm. LeanMachine 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Slettet Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Enkelt og greit: ikke gi påskeegg hvis det skal inneholde "sunne ting" .. Dere som gjør sånt, skam dere! Gå tilbake til det mørke hullet dere kom fra! Påsken ER snop! Påsken skal man få et påskeegg fylt med smågodt+evt favoritt sjokoladen! Så skal man sitte på hytten med familien og spise mat og kose seg og se på tv! Ikke noe brokkoli i påskeegg!Påsken er bare 1 gang i året! Kos dere og vær så snill! Dere foreldre som hele tiden skal ha "sunne" ting til barn! SLUTT! Dere ødelegger de! La de kose seg et par ganger i året! Maritaa, Groenhaug, Tonje_86 og 10 andre 13 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Astriiiixxx Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Drageegg<3 Krembolle, Pinglekringla og LeanMachine 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raptorial Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Er nok smågodt det går i her. Jeg må jo være den eneste som bruker litt tid på å spise påskeegget mitt (flerfoldige dager), men jeg opplever jo iallefall dersom det er sjokolade som ikke er pakket inn så blir melkefettet harskt grisefort. (nå hjelper det jo heldigvis at melkesjokolade smaker pyton sammenlikna med ordentlig mørk sjokolade.) LeanMachine og TMHL 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkHoel Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Vil ikke ha påskeegg. Gi meg en pose chips! Lars Andreas og LeanMachine 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeanMachine Skrevet 13. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2013 Mange gode ideer her Stor sannsynlig at jeg kjøper inn til påskeegget litt tidligere enn planlagt og smugspiser lagrer det så jeg vet hva jeg skal gi til alle Zerenaa 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.