Gå til innhold

Hva foretrekker du i påskeegget ditt?


LeanMachine

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg fikk et kjempe stort påske egg i fjor av kjæresten med en pose smågodt og forskjellige lapper. På noen av lappene så sto det søte ting som "elsker deg" osv også var det tre lapper som ba meg om å gå dit og dit hjemme hvor jeg fant blader, bok og undertøy! Det er det beste påske egget jeg har fått :D Smågodt, blader og bøker gjør helligdagene 10 tusen ganger bedre og undertøy er jo alltid litt romantisk (her tenkte vel litt på seg selv også. hehe)

Dette ville jeg likt å få i mitt påskeegg også.. synd det ikke kommer til å skje :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Salt lakris, sure ting og sjokolade må det være.:happy: Har flere ganger blitt skuffet av å blitt møtt med et syn av søte gummisaker rullet i sukker, o.l. Uff!

Er det flere som er like sære som meg, som liker å blande to ting i kjeften samtidig?

Salt lakris og noe surt, er en klassiker. Og heksehyl og smil er merkverdig godt..! :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åhhh jeg er så SUR for at jeg ikke får dratt hjem til Norge til påsken!! Her i skottland er de ville etter "cadbury creme eggs" til påske - de ser ut som Freia påskeegg, men smaker helt forjævlig :cry: Heldigvis har jeg fått mamma til å spare en eske med Freia påskeegg til jeg kommer hjem i Mai! Oh yeah, jeg er SÅ ørsk! :p

Enig, de er ikke gode. Men ååååhhh, hadde jeg bodd i Skottland hadde jeg proppet meg med Galaxy Caramel Eggs. Hvis du liker flytende karamell og sjokolade MÅÅÅÅÅ du bare prøve disse. Savn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...