Gå til innhold

Hva foretrekker du i påskeegget ditt?


LeanMachine

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I'M IN :D:D Jeg skal redigere det i første posten:D

Da må man bare finne en sum, som man skal bruke på innholdet i påske. Så må de som har lyst til å være med sende navn og adressen sin til meg på pm, slik at jeg kan fordele hvem som skal gi til hvem:) Og nå har jo folk eventuelt gode hint om hva de skal fylle eggene med, ettersom folk har skrevet hva de gjerne vil ha her ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må man bare finne en sum, som man skal bruke på innholdet i påske. Så må de som har lyst til å være med sende navn og adressen sin til meg på pm, slik at jeg kan fordele hvem som skal gi til hvem:) Og nå har jo folk eventuelt gode hint om hva de skal fylle eggene med, ettersom folk har skrevet hva de gjerne vil ha her ;)

God ide, men hvordan velger man hvem man skal sende til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig, de er ikke gode. Men ååååhhh, hadde jeg bodd i Skottland hadde jeg proppet meg med Galaxy Caramel Eggs. Hvis du liker flytende karamell og sjokolade MÅÅÅÅÅ du bare prøve disse. Savn...

Sjekk hva jeg kjøpte meg i dag da! En fryd for smaksløkene, og skikkelig påskestemning på lesesalen! Takk for tipset :Dpost-16287-14440930137237_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg digger island. har familie der! så er oppvokst med matkulturen og godteriet=P Kropp er også en av yndelings greiene mine=P kjekskulene!

Planer om å ta en tur snart. men får aldri tid eller mulighet=/ Island er billig for tiden. spess hvis man kommer fra norge=P

post-5540-14440930151724_thumb.jpg

post-5540-14440930144787_thumb.jpg

post-5540-14440930149303_thumb.jpg

post-5540-14440930149827_thumb.jpg

post-5540-14440930150511_thumb.jpg

post-5540-14440930151099_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...