Kristinea Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 yoghurtnøtter, fudge og sånne rosa- og lysegrønne fruktkulekarameller! jeg er kanskje også eneste i hele verden som ELSKER bringebærsjokoladen i smågodthylla. bite av bunnen - spise geleen - spise tøppen! Puissance, Cardioqueen, SuperLine og 2 andre 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fny Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 åh, den er god.. og den må absolut spises på den måten!! LeanMachine 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Asta Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 JEG ELSKER DEN OGSÅ! Og ja, ingen annen måte å spise den på. LeanMachine og SuperLine 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Affi Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Må ærlig inrømme at æ hadde glemt av påske egget, e ikkje nåkka æ har brukt å hatt. Sku kanskje ikke kommet over den tråden hær E jo jevla godt med no påskesnadder, trur æ må gå før en pose chips! ;p LeanMachine 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zerenaa Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Smågodt, Freia påskeegg, walters mandler, smash og den nye kvikklunchsjokoladeplata fra Freia Friskus21 og LeanMachine 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drlegendary Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Sure godterier!!! LeanMachine 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
02-snapper Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 jeg elsker å få med et blad (nemi, f.eks) i påskeegget! Da er jeg fornøyd!! (+ litt digg da...) LeanMachine 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BROrilla Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 krokodiller! LeanMachine, Zerenaa og smågodt 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
whph Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Min fantastiske mor lager (jepp, hun lager fortsatt og sender i posten selv om jeg er blitt voksen og bor i en annen by, hurra for mamma:love:) alltid de beste påskeeggene. Der er innholdet liksom litt av hvert, akkurat som julestrømpene hvert år også. Eks på innhold kan være: - smågodt - tyggis - nøtter - lypsyl - flaxlodd - blad/lesestoff - te - undertøy (ja faktisk- fordi jeg elsker nytt undertøy) osv osv... Det kan mao være alt mulig rart oppi påskeegget, og det er jo det som er så spennende! I fjor f.eks inneholdt egget mitt til og med paracet, ibux og multivitaminer (i tillegg til masse godteri og sånt også så klart)- bare fordi mamma mente at det var "en grei ting å ha". Haha, hun er søt da Cardioqueen, Zerenaa og LeanMachine 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TMHL Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 I påskeegget er tradisjonen hos oss - mange varianter av sjokolade og definitivt melkesjokolade, lakris, smågodt, karamell og en påskenøtt av noe slag (quiz, sudoku, kryssord, etc.) Vi bruker også å gjemme påskeegget slik at vi må finne det, bare for å gjøre alt mer spennende LeanMachine 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cardioqueen Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 yoghurtnøtter, fudge og sånne rosa- og lysegrønne fruktkulekarameller! jeg er kanskje også eneste i hele verden som ELSKER bringebærsjokoladen i smågodthylla. bite av bunnen - spise geleen - spise tøppen! Jeg gjør akkurat det samme! LeanMachine og hop 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaEriksen Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Smågodt fra Sverige og Freia Påskeegg<3 LeanMachine 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeanMachine Skrevet 13. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2013 Jordbær er skikkelig godt Men kanskje ikke så smart å ha i påskeegget.. Kom bare til å tenke på den deilige smaken i munnen ....... TMHL 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aaandreaaa Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Åhhh jeg er så SUR for at jeg ikke får dratt hjem til Norge til påsken!! Her i skottland er de ville etter "cadbury creme eggs" til påske - de ser ut som Freia påskeegg, men smaker helt forjævlig Heldigvis har jeg fått mamma til å spare en eske med Freia påskeegg til jeg kommer hjem i Mai! Oh yeah, jeg er SÅ ørsk! SuperLine og Asta 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cardioqueen Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Tror jeg må være den eneste som ikke liker påskeegg i lilla kartong men vertfall! jeg liker veldig godt cashewnøtter og nonstop! Men det må være de med mørk sjokolade! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Athene Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Nå har jeg riktignok ikke fått påskeegg på noen år men :/ *sippe* Men smågodt,marsipan, kinder maxi/Bueno,sjokoladeegg med melkekrem:) LeanMachine og TMHL 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Theeae Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Jeg fikk et kjempe stort påske egg i fjor av kjæresten med en pose smågodt og forskjellige lapper. På noen av lappene så sto det søte ting som "elsker deg" osv også var det tre lapper som ba meg om å gå dit og dit hjemme hvor jeg fant blader, bok og undertøy! Det er det beste påske egget jeg har fått Smågodt, blader og bøker gjør helligdagene 10 tusen ganger bedre og undertøy er jo alltid litt romantisk (her tenkte vel litt på seg selv også. hehe) Tonje_86, Ophelia, Athene og 4 andre 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaEriksen Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Åhhh jeg er så SUR for at jeg ikke får dratt hjem til Norge til påsken!! Her i skottland er de ville etter "cadbury creme eggs" til påske - de ser ut som Freia påskeegg, men smaker helt forjævlig Heldigvis har jeg fått mamma til å spare en eske med Freia påskeegg til jeg kommer hjem i Mai! Oh yeah, jeg er SÅ ørsk! Åh, Cadbury Creme Eggs synes jeg er kjempegode! Misunnelig på deg som har tilgang til det (og som bor i Skottland)! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fny Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 de derre kinderegga og er jo gode... sjoko-bons eller hva de heter.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aaandreaaa Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Åh, Cadbury Creme Eggs synes jeg er kjempegode! Misunnelig på deg som har tilgang til det (og som bor i Skottland)! Huff nei jeg syntes de smakte som smør eller noe! Men jaja hver sin smak! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.