Gå til innhold

den diggeste isen ?


02-snapper

Anbefalte innlegg

En farlig tråd å lese igjennom! Jeg elsker is! :p Har ikke smakt så mange B&J, men de jeg har smakt har aldri skuffet! Men jeg liker å spise mye is, og av en eller annen grunn så klarer jeg ikke det med B&J, blir fort kvalm av de.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Til informasjon testa jeg iskremdietten i helga. Ble mye B&J cookie dough, vondt i tennene og noe kvalme. Slapphet og "gi faen"-syndromet kan også forekomme. Har dog en kul på halsen jeg ikke helt vet hva er, og den gjør satans vondt, så den kan også ha noe med humøret å gjøre. MEN, jeg har ikke blitt tjukk, så helt forgjeves var det da ikke :D Neste test tar jeg nærmere sommeren tenker jeg, da med litt flere sorter for større variasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt lei av å lese om digge istyper med laktose, soya og som innholder litt vel mye kcal etter min samvittighet.

Ei venninne nevnte at jeg kunne ha fun light i yoghurt naturell og ha det i frysern:) Tenkte å prøve det i kveld:)

Da har du havnet i feil tråd! :whistle: Men lykke til på isprosjektet ditt, jeg er spent på utfallet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dream Brownie Sjokolade i fleng, Bringebør, cheesecake, caramellpudding.. Det var det jeg kom på :p Hadde Mövenpick caramell et eller annet her, fant det ikke nå, men det ska være der.

My god, du har en caramelita liggende som du ikke har kontroll på. Skal til Skien på jobb om ikke lenge, trur jeg må komme bortom og leite for dåkker... Kan jo ikke risikere at den går ut på dato og må kastes! Tenk på barna i afrika

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yes, funka dette;-) Laktosefri yoghurt naturell med Fun Light Appelsinsmak. Det var digg men ikke vits å ha den i fryseren i 9 timer gitt.... trenger ikke så lang tid, 4-5 timer kanskje.... Det lukter også litt rart, yoghurt lukta ble liksom strammere på en måte.

Jeg kommer uansett til å prøve å perfeksjonere denne greia:-D Godt og enkelt:-D

Det som også fungerer overraskende bra som "is" er frosne bananer. Altså; kutt opp banan i biter, og frys. Så moser du bananbitene med stavmikser og tilsetter noe vann/melk (for å få en god konsistens) + 1-2 ss kakao/proteinpulver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som også fungerer overraskende bra som "is" er frosne bananer. Altså; kutt opp banan i biter, og frys. Så moser du bananbitene med stavmikser og tilsetter noe vann/melk (for å få en god konsistens) + 1-2 ss kakao/proteinpulver.

Neineinei, som trådstarter er du bundet til å spise ORDENTLIG is! :lol: hvordan går eksperimenteringen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...