Gå til innhold

Den store silikontråden


imm-iform

Anbefalte innlegg

Du har barn du, så hvordan var melkeproduksjonen etter dette?

Fikk en del melk, men ikke nok til at gutten min ble fornøyd desverre. Så jeg valgte å slutte å amme når han var 2 uker gammel, for han ble så forvirret av å spise av både flaske og pupp :) Det må sies at min mor hadde samme problemet med melkeproduksjonen uten å ha silikon! Så trenger ikke å være pga. at jeg har silikon.

Har mange venninner med silikon, som har ammet i mange mnd. uten problemer!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

hehe begynner å bedre seg nå:) godt å sitte mer rett i ryggen, vende meg til at protestene synker ned mot sårene :)

Jeg fikk resept på paragin forte, så blir ganske sliten av dem:) men har også liggende paresett og pinex. Så mulig jeg går over til dem iløpet av dagen :)

Mange som reagerer på Paralgin Forte. Jeg fikk Pinex forte og var egentlig i veldig fin form dagen etterpå. Hadde nesten ikke smerter og surra rundt og gjorde som jeg pleide, bare at jeg ikke løftet armene høyt. Synes det var værst å sove jeg. Det at jeg ikke kunne ligge på magen, men måtte ligge på ryggen. Det sleit jeg med. Håper smertene gir seg litt :)

Og gratulerer :) Håper du blir fornøyd med resultatet. Jeg skal selv inn på etterkontroll 19. mars, så begynner å næreme seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor mye la du inn da ?

jeg prøvde bh for første gang i går, og måtte ha D cup, i den typen jeg prøvde fra h&m. men er bare en uke siden operasjonen, så de er kanskje hovene enda (?) så lurer litt på om det faktisk blir str D.

Jeg tok 335,men hadde ikke pupper fra før:p jeg fikk en Dcup og er det enda:) ett år siden snart:) vi fornøyde så langt? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette bekrefter bare det jeg har sagt hele livet! (mine lange, 22 år) ..

Grunnen til at gutter rister på hodet når jenter sutrer om puppene sine, er nettopp fordi vi egentlig ikke bryr oss så veldig om tits ;) Joda, pupper er flott det, men det har liksom ikke så veldig mye å si.. At jenter sier gutter er puppefikserte er bare tull, for det er det nettopp dere som er :D;)

Æhæhæ :p

Noen av dere er puppefikserte, belive you me ;)

Noen av dere er også rumpefikserte

Mens noen av dere kanske ser mer på helheten enn enkeltområder :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan funker de greiene der med tanke på dusjing og sånn?

siden operasjonen har jeg bare brukt den teipen der, og ikke noe bh.

Så egentlig imorgen kan jeg ta den av og dusje for første gang, men lurer litt på om jeg heller skal gjøre det før jeg legger meg i dag. tipper den er stor grunn til at jeg har så vondt:( den går på halve ryggen min, så hver gang jeg puster eller beveger meg så river det i alle plasser:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

siden operasjonen har jeg bare brukt den teipen der, og ikke noe bh.

Så egentlig imorgen kan jeg ta den av og dusje for første gang, men lurer litt på om jeg heller skal gjøre det før jeg legger meg i dag. tipper den er stor grunn til at jeg har så vondt:( den går på halve ryggen min, så hver gang jeg puster eller beveger meg så river det i alle plasser:(

Kan du ikke ta tapen utenpå en gammel t-shirt eller topp? Det vil vel gi samme støtten, bare ikke feste seg i huden...

Edit: Bare et forslag, altså. Med mine 110A har jeg ikke problemet selv :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke ta tapen utenpå en gammel t-shirt eller topp? Det vil vel gi samme støtten, bare ikke feste seg i huden...

Edit: Bare et forslag, altså. Med mine 110A har jeg ikke problemet selv :p

hehe er en teip dem på sykehuset festet:p fikk ikke liv å ta den av før etter 3 dager, så funker nok dårlig over en tshorte :)

Tror den er mye for å minske hevelsen også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

siden operasjonen har jeg bare brukt den teipen der, og ikke noe bh.

Så egentlig imorgen kan jeg ta den av og dusje for første gang, men lurer litt på om jeg heller skal gjøre det før jeg legger meg i dag. tipper den er stor grunn til at jeg har så vondt:( den går på halve ryggen min, så hver gang jeg puster eller beveger meg så river det i alle plasser:(

Skjønner godt at det er vondt, men du bør nok la den være på til morgendagen uansett. Du får tenke på hvor godt det blir i morgen! Dumt å ta den av for tidlig, og legene vet nok hva de snakker om :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe er en teip dem på sykehuset festet:p fikk ikke liv å ta den av før etter 3 dager, så funker nok dårlig over en tshorte :)

Tror den er mye for å minske hevelsen også :)

Ok, da misforsto jeg. Trodde det var noe du skulle sette på selv igjen etter du dusjet :)

Skjønner godt at det er vondt, men du bør nok la den være på til morgendagen uansett. Du får tenke på hvor godt det blir i morgen! Dumt å ta den av for tidlig, og legene vet nok hva de snakker om :)

hehe...vi får i hvert fall håpe det ikke er første gangen din gjør det :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, da misforsto jeg. Trodde det var noe du skulle sette på selv igjen etter du dusjet :)

hehe...vi får i hvert fall håpe det ikke er første gangen din gjør det :p

hehe nei off:eek: off får vell ha den på til morgen da:(

gruer meg litt til å se resultatet uansett, så kanskje jeg ikke er klar for å se det i kveld uansett:blush:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...