Gå til innhold

Den store silikontråden


imm-iform

Anbefalte innlegg

Nå har jeg nettopp vært på kontroll. Måtte stramme bandasje-båndet ganske mye, og må gå med det i minst en uke til :meh: Fikk også skiftet teip på sårene/arrene. Det var litt moro å se sårene, de var jo bittesmå! :D Skjønner ikke hvordan de får stappa inn implantatene gjennom så små åpninger :p Men nå klør det enda mer da, awesome...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hva er grunnen til at noen bruker brystbånd? kirurgen min sa at han ikke bruker og ta på det på pasientene sine, så jeg våkna opp med en sports bh bare.

Har fått forklart at det er for at innleggene skal falle på plass. Nå er i alle fall mine ganske høyt oppe, og det er jo meningen at de skal falle såpass ned at de dekker arrene, og man får det naturlige henget. Vil tro det går raskere om man har brystbånd, i stedet for å måtte vente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innleggene bil ikke falle fortere på plass selv om han har brystbånd. Kirurgen ( som er en av landets beste på plastisk kirurgi og er brystspesialist ) min sa at det er en del som bruker det som en "forsikring" for at protesene skal legge seg riktig på plass. Om kirurgen har gjort jobbe sin ordentlig ( dvs at lommen som protesen skal ligge i er laget på riktig sted og i passe størrelse) så trengs ikke brystbånd.

Det var det jeg blei fortalt av kirurgen da jeg spurte han:)

Mine pupper var ikke veldig høye eller noe etter operasjonen, litt for høye var det men etter en uke hadde de sunket ned. Om man får heng eller ikke avhenger av hvordan puppene dine så ut i utgangspunktet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hos meg bruker dem det på de som har anatomiske proteser for at dem ikke skal snu ser eller hva det var han da, for min del føler jeg ikke at mine pupper henger så veldig oppe at det egentlig er en ganske naturlig "heng" på de, mine er bare en del hovne så de tyter litt ut på sidene:P gjør liksom vondt når jeg klemmer dem sammen:unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Var du/dere delvis våken , eller i full narkose?? ^^

Jeg var i full narkose :) Synes det var veldig greit ettersom det er en relativt lang operasjon, og jeg ikke merket at jeg sovnet før jeg var våken igjen.. :p Har hørt at noen kan oppleve betydelig kvalme etter narkose, men jeg var bare litt kvalm. Var ganske svimmel en stund etter jeg våknet, men det var ikke så mye at det var ubehagelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal også ha silikon, men fyller ikke 18 før i høst. Mamma har sagt at jeg kan få ta det i sommer med hennes tillatelse, men er det noen som vet om noen som utfører det i praksis? Har forstått at det er veldig strengt på alder. Og jeg er ferdig med puberteten, fullvokst både i høyde(forhåptentligvis bredde:p) og i bryst.str. Har mensen jevnlig, og det har jeg hatt siden jeg var 15. Noen som vet, eller må jeg bare smøre meg med tålmodighet? Grunnen til at jeg vil ta det i sommer er fordi jeg ikke vil ha så altfor mye fravær o.l. fra skolen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...