Gå til innhold

Den store silikontråden


imm-iform

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvordan går det nå Inger Marie? :) forbøyd med resultatet? :)

+1 som lurer!!:p

går fremdeles skikkelig drit:meh: beveger meg som en kroket gammel mann :(

puppene så fine ut da:P føles kanskje litt store ut nå, men nok siden de er så harde og hovne nå:unsure:

usj, gleeeder meg til å leve som en normal igjen:!::!::!:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

går fremdeles skikkelig drit:meh: beveger meg som en kroket gammel mann :(

puppene så fine ut da:P føles kanskje litt store ut nå, men nok siden de er så harde og hovne nå:unsure:

usj, gleeeder meg til å leve som en normal igjen:!::!::!:

Men jeg regner med det er verdt det? :) jeg tenker jo også på å gjøre noe med mine små:p men det blir jo ikke før etter konkurransene dette året:p meeen, er skeptisk med tanke på smertene:p og treningsfri;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg regner med det er verdt det? :) jeg tenker jo også på å gjøre noe med mine små:p men det blir jo ikke før etter konkurransene dette året:p meeen, er skeptisk med tanke på smertene:p og treningsfri;)

+1 igjen:p uten dette med konk.. Veldig spent på å høre videre om du synes alt var verdt det, og hvordan det skal gå på trening igjen:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

går fremdeles skikkelig drit:meh: beveger meg som en kroket gammel mann :(

puppene så fine ut da:P føles kanskje litt store ut nå, men nok siden de er så harde og hovne nå:unsure:

usj, gleeeder meg til å leve som en normal igjen:!::!::!:

Uff da men et godt tips. Rett deg opp. Jeg fikk streng beskjed av kirurgen og pleierne å ikke å begynne og gå med krokete rygg. Det gjør bare vondt verre.

God bedring...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

terist å høre at det ikke gikk så bra med deg. Jeg klarte ikke rette ut ryggen jeg heller de første dagene, men det kom seg etterhvert. puppene mine har blitt veldig mye mykere nå de siste dagene :) men tror nok fortsatt at det er litt hevelse. noen som har gjort dette før oss sier at hevelsen ikke går ned føre etter to til tre uker. Håper du kommer deg fort! Jeg fungerer helt normalt jeg nå, nesten litt for mye, må ta meg sev i å være litt mer forsiktig, da det er fort gjort og løfte armene over hode :p

aah misunner deg sånn!! jeg er jo på bedringens vei, det tar bare litt lenger tid enn jeg hadde trodd:meh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da men et godt tips. Rett deg opp. Jeg fikk streng beskjed av kirurgen og pleierne å ikke å begynne og gå med krokete rygg. Det gjør bare vondt verre.

God bedring...

det er godt du sier det:) jeg har vært litt redd for at søret skal revne og at puppene skal falle ut:confused: føler slik hver jeg jeg går:unsure: skal prøve å gå litt rettere i ryggen også nå:blush:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har det gått en uke siden min operasjon, og er i helt fin form! Var vel egentlig helt fin etter to-tre dager, har ikke hatt noe vondt eller vært kvalm i det hele tatt. Og nå er det to dager siden jeg har tatt noe slags smertestillende :thumbsup: Eneste ubehagelige er når jeg må komme meg opp av sengen, føler meg som en hval da.. :p

Har ikke hatt sånn bandasje som Inger Marie, bare et slags stramt bånd (festet med borrelåser) som går over øverste del av brystet. Var visstnok for at innleggene skal legge seg pent. Dette klør og gir meg rimelig fæle gnagsår :( I tillegg har jeg det de kaller en sportsbh, men som ser mer ut som en bestemor-bh. Den er ikke som en stram sportsbh i det hele tatt.

Skal for andre gang på kontroll i dag, og hååper jeg får ta av bandasje-båndet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off i natt og i dag har jeg hatt det helt jævlig :( i natt begynnte jeg å grine for d gjorde så vondt :0

Føles ut som om alle ribbebeina mine har knokke :(

Regner med det gir seg etter hvert som jeg får beveget meg litt:)

betalte du mye?? hvor er de tatt og er du fornøyd:)? hvor mye la du inn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

betalte du mye?? hvor er de tatt og er du fornøyd:)? hvor mye la du inn?

betalte totalt 30500,-

tror jeg er fornøyd:P foreløpig er de jo veldig vonde og harde så håper jo det blir bedre, eller er ganske sikker på at det blir det:) har jo forberet seg mer og mer for hver dag som har gått:thumbsup:

og jeg la inn 350 og 375:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har det gått en uke siden min operasjon, og er i helt fin form! Var vel egentlig helt fin etter to-tre dager, har ikke hatt noe vondt eller vært kvalm i det hele tatt. Og nå er det to dager siden jeg har tatt noe slags smertestillende :thumbsup: Eneste ubehagelige er når jeg må komme meg opp av sengen, føler meg som en hval da.. :p

Har ikke hatt sånn bandasje som Inger Marie, bare et slags stramt bånd (festet med borrelåser) som går over øverste del av brystet. Var visstnok for at innleggene skal legge seg pent. Dette klør og gir meg rimelig fæle gnagsår :( I tillegg har jeg det de kaller en sportsbh, men som ser mer ut som en bestemor-bh. Den er ikke som en stram sportsbh i det hele tatt.

Skal for andre gang på kontroll i dag, og hååper jeg får ta av bandasje-båndet!

aahr, blir så misunnelig når jeg hører om dere som har det helt fint så fort:meh: FUUU!!:mad:

NEIDA:blush: jeg er på bedringens vei jeg også, sliter fremdeles masse med å komme meg ut av sengen, MEN hadde min første natt med full søvn i dag:D + hadde meg en kjøre tur (var temmelig vondt å kjøre på humper og gire)

Har du forresten det sån at du er redd for at folk skal komme borti puppene dine? mine er så sykt harde nå at jeg ikke vil noen skal ta på dem + at det nok hadde gjort en del vondt da:unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du forresten det sån at du er redd for at folk skal komme borti puppene dine? mine er så sykt harde nå at jeg ikke vil noen skal ta på dem + at det nok hadde gjort en del vondt da:unsure:

Har egentlig ikke tenkt på det! Mine er ikke såå harde, og de gjør ikke noe vondt, så tror ikke det hadde gjort noe særlig skade.. Og tar på de selv hele tiden, så skal nok gå bra :D

Er mer redd for at jeg skal falle på trynet så de "sprenges" :whistling: Men det er vel litt mer usannsynlig.. :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har egentlig ikke tenkt på det! Mine er ikke såå harde, og de gjør ikke noe vondt, så tror ikke det hadde gjort noe særlig skade.. Og tar på de selv hele tiden, så skal nok gå bra :D

Er mer redd for at jeg skal falle på trynet så de "sprenges" :whistling: Men det er vel litt mer usannsynlig.. :p

hehehe da er det nok en stund til mine føles sånn:blush:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle ta fart å hopp opp på en steingreie ute i hagen. Fikk ikke beinet høyt nok opp så jeg tredde hele kneet inn i puppen :p Dette var 1 uke etter operasjonen.. Haha, var litt vondt men gikk fort over ..

OOOFF! fikk skikkelig vondt bare av å lese det:sick:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...