Gå til innhold

Den store silikontråden


imm-iform

Anbefalte innlegg

Kjenner flere som har blitt operert av han.. Har selv snakka med han, Kjempekar som er veldig dyktig. Jeg blei operert av Dr. Barstad på samme klinikk :)

Takk for svar - lettende å høre! Da blir det fra A til full B til sommeren hvis jeg tør :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dere som har hatt silikon en stund; har dere en god treningsbh å anbefale? Antar jeg nå bør investere i en treningsbh som ikke er fra H&M... :whistling:

Mine pupper er naturlig store, selv da jeg veide 60 kg hadde jeg en 65F, så jeg vet ikke om de med silikon føler de må ha mer eller mindre støtte enn de med naturlig store pupper, men: Jeg er ekstremt fornøyd med treningsbhene fra Change. De holder på plass ALT!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mener ikke å mase i denne tråden her, men har noen spm. jeg håper dere kan svare på :)

1. sa dere det til venner og familie, evt hvordan reagerte disse/omverdenen`?

2. har dere opplevd kapsel/komplikasjoner? Kjenner dere evt noen som dette har rammet?

Takk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen av dere opplevd komplikasjoner eller kjenner noen som har opplevd dette? Hvor lenge har dere hatt silikon? :)

Jeg har hatt silikon i 2 år. Ingen komplikasjoner. Kjenner heller ingen som har hatt det. Komplikasjoner er veldig sjeldent så lenge man bruker en anerkjent klinikk og hører på det kirugen sier om tiden etterpå ;)

Men selvfølgelig det kan skje noe. Kapsel kan man også få etter flere år. Det er en operasjon så det skal ikke tas lett på.

Mener ikke å mase i denne tråden her, men har noen spm. jeg håper dere kan svare på :)

1. sa dere det til venner og familie, evt hvordan reagerte disse/omverdenen`?

2. har dere opplevd kapsel/komplikasjoner? Kjenner dere evt noen som dette har rammet?

Takk! :)

1.Jeg fortalte det kun til mamma siden hun skulle passa barna ett par netter. Og ei venninne. Hun ville ikke at jeg skulle gjøre det, men forsto hvorfor :D

2.Se det andre svaret lenger opp :)

Bare spør om det er noe du lurer på. Jeg trodde jeg hadde svart deg, men hadde visst ikke det;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt silikon i 2 år. Ingen komplikasjoner. Kjenner heller ingen som har hatt det. Komplikasjoner er veldig sjeldent så lenge man bruker en anerkjent klinikk og hører på det kirugen sier om tiden etterpå ;)

Men selvfølgelig det kan skje noe. Kapsel kan man også få etter flere år. Det er en operasjon så det skal ikke tas lett på.

1.Jeg fortalte det kun til mamma siden hun skulle passa barna ett par netter. Og ei venninne. Hun ville ikke at jeg skulle gjøre det, men forsto hvorfor :D

2.Se det andre svaret lenger opp :)

Bare spør om det er noe du lurer på. Jeg trodde jeg hadde svart deg, men hadde visst ikke det;)

Tusen takk for et kjempefint svar! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere opplevd kritikk fra andre? vet man ikke skal bry seg og stå for det man gjør, men i mitt miljø er det kraftig sanksjonert mot!:/

Ikke for å blande meg opp i greiene deres her, men hvis du bekymrer deg for hva andre kommer til å synes om at du fikser puppene dine så virker det for min del som om du vurderer å gjøre det på helt feil grunnlag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å blande meg opp i greiene deres her, men hvis du bekymrer deg for hva andre kommer til å synes om at du fikser puppene dine så virker det for min del som om du vurderer å gjøre det på helt feil grunnlag..

Ikke noe problem! for å presisere bedre så gjør jeg det for min egen del og kun det, men i mitt miljø og ikke minst senere fagmilljø er det en del forhåndsbedømmelse mot dette og det er nok mer uvanlig enn i visse andre miljøer der dette er mer akseptert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe problem! for å presisere bedre så gjør jeg det for min egen del og kun det, men i mitt miljø og ikke minst senere fagmilljø er det en del forhåndsbedømmelse mot dette og det er nok mer uvanlig enn i visse andre miljøer der dette er mer akseptert.

Når du sier fagmiljø, så tenker du på jobben? Vel, jeg trodde verden var kommet lengre enn dette nå jeg :p meeeen. Folk gjør jo alle mulige rare ting med kroppen sin, fettsuging, fikser trynet, fedmeoperasjon etcetc. men hvis noen tar silikon så er det insaaaaaane :eek:

Ei på jobben har silikon, tror ikke folk "snakker" så mye om det akkurat :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når du sier fagmiljø, så tenker du på jobben? Vel, jeg trodde verden var kommet lengre enn dette nå jeg :p meeeen. Folk gjør jo alle mulige rare ting med kroppen sin, fettsuging, fikser trynet, fedmeoperasjon etcetc. men hvis noen tar silikon så er det insaaaaaane :eek:

Ei på jobben har silikon, tror ikke folk "snakker" så mye om det akkurat :p

Haha, du har et godt poeng der! Og egentlig burde man jo ignorere hva andre mennesker måtte mene om ens egne valg - det er dessverre ikke alltid så enkelt for alle (les: meg) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, du har et godt poeng der! Og egentlig burde man jo ignorere hva andre mennesker måtte mene om ens egne valg - det er dessverre ikke alltid så enkelt for alle (les: meg) :)

Ja, jeg synes folk må få gjøre som de vil. Hvis det hjelper på en jente sin hverdag personlig å ta silikon, så må hun bare gjøre det.

jeg for min del kan ikke si jeg bryr meg om bh-størrelse på jenter :p og tror egentlig de fleste gutterer litt likegyldig, etter man er 16 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere opplevd kritikk fra andre? vet man ikke skal bry seg og stå for det man gjør, men i mitt miljø er det kraftig sanksjonert mot!:/

Har fortalt det til nærmeste familie og et par venner, alle har bare vært positive. Var veldig redd for at noen av dem ikke skulle være veldig kritiske (særlig mamma.. :p) men der ble jeg positivt overrasket! :thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å blande meg opp i greiene deres her, men hvis du bekymrer deg for hva andre kommer til å synes om at du fikser puppene dine så virker det for min del som om du vurderer å gjøre det på helt feil grunnlag..

Når du sier fagmiljø, så tenker du på jobben? Vel, jeg trodde verden var kommet lengre enn dette nå jeg :p meeeen. Folk gjør jo alle mulige rare ting med kroppen sin, fettsuging, fikser trynet, fedmeoperasjon etcetc. men hvis noen tar silikon så er det insaaaaaane :eek:

Ei på jobben har silikon, tror ikke folk "snakker" så mye om det akkurat :p

Må bare si WORD.

Det er mange fler som har silikon enn det man skulle tro ;) Silikon og andre plastiske operasjoner florerer mer enn det du tror...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe problem! for å presisere bedre så gjør jeg det for min egen del og kun det, men i mitt miljø og ikke minst senere fagmilljø er det en del forhåndsbedømmelse mot dette og det er nok mer uvanlig enn i visse andre miljøer der dette er mer akseptert.

Er det lov å spørre om hva du jobber med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Sitter å tenker på å skal ta det selv,men usikker på hvilken klinikk,har fornebuklinikken å colusseumklinikken stavanger i tankene...noen som har tatt de plassene å evt om noen som har erfaring?

Jeg kan anbefale Fornebuklinikken. Veit det er flere her inne som gjør det også.

Det lønner seg for deg å lese igjennom denne tråden da får du mange gode tips ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...