Gå til innhold

Den store silikontråden


imm-iform

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er forskjell på å trene opp noko, få ein mestringsfølelse, se resultater etterkvert og forhåpentlig nå eit mål enn det å kjøpe eit sett med jur.

Trur damer virkelig at det største er det beste?

No er eg kanskje litt hyklerisk, for hadde det vore like enkelt å få eit større kuk hadde eg lett gjort det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er forskjell på å trene opp noko, få ein mestringsfølelse, se resultater etterkvert og forhåpentlig nå eit mål enn det å kjøpe eit sett med jur.

Ok. Jeg har ikke betalt noen tusenlapper for å laserfjerne hår på ryggen for damenes skyld. Du kan si hva du vil, men du kommer ikke til å vinne. Du er inne på jentenes silikontråd, og alle har en subjektiv grunn til å ta eller ikke ta, og de som tar har en subjektiv grunn til at de velger den størrelsen de gjør. Din mening har faktisk null å si på dette emnet. Din mening hadde kanskje telt 10% om det var din egen kone...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er framleis lov å stille spørsmål og diskutere. Eg er berre nyfiken, ingen grunn til å få PMS.

Nei, det du gjør her inne er bare teit. Du flagger dine egne meninger i det som kun ser ut som et forsøk på å tvinge dine meninger på andre. Det er ca like ok som å gå inn på en homsebar for å preke om at gud ikke liker homofile. Bare dropp det og la jentene få snakke silikon - eller i det minste komme med noe som er litt saklig i det minste.

Det hadde faktisk vært bedre om du gikk inn på en av diett-trådene og kverulerte der i stedet, for siden du ikke vet hvilke grunner folk har for å pynte på utseendet sitt vet du ikke hvilke tær du tramper på. Hva med å gå inn på tatoveringstråden og "diskutere" litt der i stedet? Silikon kan i det minste enkelt tas ut, men mange teite tattiser kan ikke fjernes på noen enkel måte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er forskjell på å trene opp noko, få ein mestringsfølelse, se resultater etterkvert og forhåpentlig nå eit mål enn det å kjøpe eit sett med jur.

Trur damer virkelig at det største er det beste?

No er eg kanskje litt hyklerisk, for hadde det vore like enkelt å få eit større kuk hadde eg lett gjort det.

Jeg tror ikke størst er best. Jeg har aldri hatt pupper. Seriøst ikke noe i det hele tatt. Ligger bilder her tidlig i tråden. Etter to barn var puppene helt like som de var før svangerskapene. For meg var det følelsen av å se ut som en gutt i overkroppen, og ikke føle seg vel i bikini eller topper med litt utringning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har aldri snakket negativt om silikon, eg berre stiller spørsmål om grunnen til at jenter det gjer det. Som sagt er eg for full sjølvråderett over egen kropp om det så er silikon, tatoveringer eller bol. Eg berre lurer på kvifor dei gjer det viss dei ikkje gjer det for menn sin del(ihvertfall ho som svarte). Lite kverulering frå min side, skreiv tilogmed at eg var hyklerisk.

Er ingen grunn til å bli sinna.

Eg stille meg positivt til alt som har med pupper gjere, eg er ein stor fan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har aldri snakket negativt om silikon, eg berre stiller spørsmål om grunnen til at jenter det gjer det. Som sagt er eg for full sjølvråderett over egen kropp om det så er silikon, tatoveringer eller bol. Eg berre lurer på kvifor dei gjer det viss dei ikkje gjer det for menn sin del(ihvertfall ho som svarte).

Av samme grunn som gjør at man fikser håret før man drar på jobb, vasker av seg skitt i ansiktet eller tar på seg rene klær. Man ønsker å føle seg vel. En ting er å føle seg vel med sminke og klær på - en annen ting er å faktisk like kroppen man ser i speilet, natura style. Gutta liker pupper uansett, men samme hvor mye gutten klår på puppene mine - så forandrer det ikke hva jeg tenker om de når jeg ser ned, ser de i speilet, osv.

Mennesket er styrt til å se seg selv og sin egen oppførsel i andres reaksjoner, men dette gjelder ikke alltid, dessverre. Jeg mener det er når man først tar et slikt steg (som å operere inn silikon i brystene), at man faktisk gjør noe for seg selv. Skal man gjøre noe for menn sin del er det bare å smile litt, vifte på håret og ta på en stram olabukse. Det koster fint lite, både psykisk og økonomisk sett. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan går det med dere som nylig tok silikon? Er dere tilbake på jobb/skole? :D

Jeg er tilbake på skolen ja. Var på skolen 6 dager etter operasjonen faktisk, men det var heller slitsomt :p Føltes som jeg hadde feber, og klarte ikke helt følge med. Kan ha vært fordi jeg et par dager senere fikk en allergisk reaksjon på antibiotikaen, så mulig det var det som smått hadde startet da..

Men nå går det helt fint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, sprekt!! :) så bra det går bra. Tok du over eller under muskel?

Jeg er tilbake på skolen ja. Var på skolen 6 dager etter operasjonen faktisk, men det var heller slitsomt :p Føltes som jeg hadde feber, og klarte ikke helt følge med. Kan ha vært fordi jeg et par dager senere fikk en allergisk reaksjon på antibiotikaen, så mulig det var det som smått hadde startet da..

Men nå går det helt fint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

forresten! Var på konsultasjon hos dr. Schistad i forrige uke; noen erfaringer? :)

Kjenner flere som har blitt operert av han.. Har selv snakka med han, Kjempekar som er veldig dyktig. Jeg blei operert av Dr. Barstad på samme klinikk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...