Gå til innhold

Den store silikontråden


imm-iform

Anbefalte innlegg

Noen som har lagt inn implantater og har en aktiv jobb?

Jeg jobber som kiropraktor og det er jo en veldig fysisk jobb.. Er redd for hvor lang tid jeg må ha borte fra jobb da jeg jo er selvstendig næringsdrivende og har en pasientbase å opprettholde :(

Klarer å jobbe uten å ha armene høyt, men er jo en del pec aktivasjon når man justerer og mye massasjebevegelser.. men jeg vil jo ha pupper!

kommer jo veldig an på om du må legger over eller under muskelen din.. vet når man legger under muskelen så tar det lenger tid før man kommer seg..

men uansett om du legger over eller under muskelen så skal man jo ikke bruke armene i hard fysisk aktivitet på 6uker, og sån som jeg kjenner min fsysio, så bruker hun sine hardt:P men det du kunne ha gjort er jo å ta det i en sommerferie eller noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eheh, visste ikke heeelt hvor jeg skulle spørre om dette, men "hvor lett" forsvinner egentlig puppene når man begynner å trene en del styrketrening og vil gå ned litt i fettprosent - til rundt 16-17?

Har per i dag en fettprosent på 22 (veier 60kg) og bruker 65H. Er liiiivredd for å miste puppene..

folk forbrenner nok litt forskjelling :) men vil nok gå bort litt pupp også når du mister fett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eheh, visste ikke heeelt hvor jeg skulle spørre om dette, men "hvor lett" forsvinner egentlig puppene når man begynner å trene en del styrketrening og vil gå ned litt i fettprosent - til rundt 16-17?

Har per i dag en fettprosent på 22 (veier 60kg) og bruker 65H. Er liiiivredd for å miste puppene..

Om du faktisk har str 65H, tror jeg ikke de forsvinner med det første heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg lever eg lever :D

Har fått 375g pluss 350g :) ganske gøy å se ned på brystet å faktisk se pupper og ikke mage :D

Men si meg...var det noen tanke bak å gjøre det på "selveste" kvinnedagen? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt ikke! Du er jo bare snill mot deg selv og gir deg en ekstra glede - noe du kan være stolt av. Du bryr deg absolutt ikke om hva andre mener om det :) Blir ikke mer selvrespekt enn det, og da er det jo en flott måte å tilbringe kvinnedagen på :)

hehe det har du rett i :) var skikkelig usikker om dette var noe jeg burde gjøre osv når jeg ventet på å se legen, men nå er jeg bare glad for det :D på tross av kvalmen og smerten (btw ikke sååååå vondt men vondt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi oi, gratulerer !!! samme som meg da :p

da får vi perfekte pupper begge to :D

Gleder meg til kvalmen forsvinner! Uff spydde utover sengen min på klinikken :s og på vei hjem :-/

Endelig fått i meg noe mat nå, så håper jeg klarer å holde på det:0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som har lagt inn implantater og har en aktiv jobb?

Jeg jobber som kiropraktor og det er jo en veldig fysisk jobb.. Er redd for hvor lang tid jeg må ha borte fra jobb da jeg jo er selvstendig næringsdrivende og har en pasientbase å opprettholde :(

Klarer å jobbe uten å ha armene høyt, men er jo en del pec aktivasjon når man justerer og mye massasjebevegelser.. men jeg vil jo ha pupper!

Hei :) eg er mekaniker så eg lørfter på store tunge ting hele tiden og er veldig aktiv klarter her og der og løfter armenehøyt , eg tok under muskelen og var tilbake på jobb etter en uke så for meg gikk det veldigt bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...