Gå til innhold

Den store silikontråden


imm-iform

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

For egen selvfølelse :)

Samme her!

Når det er noe som har hatt innvirkning på egen selvfølelse og har vært en "hindring" psykisk i mange år, er det etter min mening ikke noe galt å fikse på det om man kan.

Rumpa kan man trene fin, puppene er det verre med! (Ikke det at muskelkløft ikke er fint :D)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes både silikonpupper og naturlige pupper er veldig pent! Men i det siste har jeg sett en del bilder av veldig trente jenter, med definerte muskler og da syns jeg silikonpupper ser veldig rart og ikke spesielt fint ut.

Enig, når personer får veldig lav fettprosent vises konturene av silikonet for mye til at det skal kunne kalles fint... Men heldigvis for de, så er det vel en ganske kort sesong der de må ha så lite fett :thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I like big butts and I can not lie! Men selvfølgelig skulle jeg ønske jeg hadde litt større pupper :p Spesielt nå når jeg skal satse på Bodyfitness, ettersom det er litt finere når bikinitoppen blir utfylt. Menmen, vi får se hva som skjer videre :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Whaat?

Moren min sier også at små pupper er fint. Jenter og damer har uansett et annet...uhm...synspunkt på en del ting enn vi menn har. Jeg synes en c-cup er helt ideelt, men en liten d fungerer fint det også :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke str. som plager meg, men formene på puppene. Jeg har en liten og en stor pupp, det får meg til å både se ut som og føle meg som en "freak of nature"...

Jeg skal bare føde ungene jeg vil ha først :p

Er det slik at du kunne kommet på førsteplass og tredjeplass i ein wet t-shirt contest?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers vil eg sei at eg er for full råderett over egen kropp. Men eg skjønner ikkje poenget med silikon.

Menn er nøgde så lenge dei ser ei toppløs dame. Store eller små pupper har ingenting å sei.

Men så gjør vi det jo ikke for mennenes skyld da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...