Gå til innhold

Den store silikontråden


imm-iform

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvis noen lurte; ja jeg lever :D Tok altså operasjon på tirsdagen, fant ut jeg kanskje burde oppdatere litt her.. :p

Er i helt fin form nå, bare en pressende følelse i brystet, i tillegg til at det klør nesten hele tiden. Men går på paralgin forte, så mulig det "lurer" meg litt!

Selve operasjonen gikk bra, var ikke noe kvalm etterpå, og hadde ikke vondt før litt utpå kvelden etter operasjonen. Har ganske liten følelse i brystene nå, og de er rimelig harde. Men har en superstram bandasje på øverste del, så formen er litt vanskelig å se foreløpig. Får dusje i morgen, så da får jeg vel ta min første titt :D

Generelt hadde jeg forventet mye mer smerte, og hadde overhodet ikke trodd at jeg var nesten helt i toppform etter bare et par dager. Det eneste ubehagelige ved operasjonen var narkosen, som var litt ekkelt. Veldig ubehagelig følelse i armen når narkosen gikk inn. Men veldig kjekt å bare plutselig sovne, og så være våken og ha pupper :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg lever eg lever :D

Har fått 375g pluss 350g :) ganske gøy å se ned på brystet å faktisk se pupper og ikke mage :D

Grattis med nye boobs :)

Er inne på tanken, men samtidig et godt stykke unna å gjøre det, enda.. Vente noen år til tror jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off i natt og i dag har jeg hatt det helt jævlig :( i natt begynnte jeg å grine for d gjorde så vondt :0

Føles ut som om alle ribbebeina mine har knokke :(

Regner med det gir seg etter hvert som jeg får beveget meg litt:)

Offda:( høres ikke godt ut:( håper du blir bedre utover dagen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Naaw:) du er heldig! Både en snill samboer som gjør alt for deg, i tillegg til BOOBS!!! :D

Klart han gjør alt for henne - hun har jo akkurat spandert nye pupper på HAM :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off i natt og i dag har jeg hatt det helt jævlig :( i natt begynnte jeg å grine for d gjorde så vondt :0

Føles ut som om alle ribbebeina mine har knokke :(

Regner med det gir seg etter hvert som jeg får beveget meg litt:)

Det går seg til litt utover dagen tenker jeg. Hjelper å få gått litt. Jeg blei helt stiv sa jeg satt stille. Men jeg hadde lite vondt annet enn at det føltes som om jeg var skikkelig støl.

Hva tar du av smertestillende? Jeg fikk kun Paracet fra klinikken og det funka som bare det. Skulle tas så så ofte. Fornebu er jo "kjent" for bra smertelindring.

Det er skikkelig kjipt at noen får veldig vondt mens andre bare "valser" igjennom smertene. Men jeg tror det litt med smerteterskelen å gjøre også ;):p

Men plutselig er alle smertene borte og du kan gå å smile :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går seg til litt utover dagen tenker jeg. Hjelper å få gått litt. Jeg blei helt stiv sa jeg satt stille. Men jeg hadde lite vondt annet enn at det føltes som om jeg var skikkelig støl.

Hva tar du av smertestillende? Jeg fikk kun Paracet fra klinikken og det funka som bare det. Skulle tas så så ofte. Fornebu er jo "kjent" for bra smertelindring.

Det er skikkelig kjipt at noen får veldig vondt mens andre bare "valser" igjennom smertene. Men jeg tror det litt med smerteterskelen å gjøre også ;):p

Men plutselig er alle smertene borte og du kan gå å smile :D

hehe begynner å bedre seg nå:) godt å sitte mer rett i ryggen, vende meg til at protestene synker ned mot sårene :)

Jeg fikk resept på paragin forte, så blir ganske sliten av dem:) men har også liggende paresett og pinex. Så mulig jeg går over til dem iløpet av dagen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var samboern min også... Men det var min kropp, mine penger og jeg gjorde det kun for meg selv :)

Men han misliker de ikke nå :p haha

hehe han er alltid så søt mot meg når jeg er syk:p han var temmelig imot det å få nye boobs :p

Dette bekrefter bare det jeg har sagt hele livet! (mine lange, 22 år) ..

Grunnen til at gutter rister på hodet når jenter sutrer om puppene sine, er nettopp fordi vi egentlig ikke bryr oss så veldig om tits ;) Joda, pupper er flott det, men det har liksom ikke så veldig mye å si.. At jenter sier gutter er puppefikserte er bare tull, for det er det nettopp dere som er :D;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette bekrefter bare det jeg har sagt hele livet! (mine lange, 22 år) ..

Grunnen til at gutter rister på hodet når jenter sutrer om puppene sine, er nettopp fordi vi egentlig ikke bryr oss så veldig om tits ;) Joda, pupper er flott det, men det har liksom ikke så veldig mye å si.. At jenter sier gutter er puppefikserte er bare tull, for det er det nettopp dere som er :D;)

hehe har du nok rett i:) gutter syntes nok bare det er veldig gøy å ta på pupper uansett hvordan de ser ut:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er arrtilstanden hos folk som har forstyrra brystene da? Jada, jeg veit at det handler om hvor stor grad man er disponert for kelloide (?) arr, men sånn generelt...store, små? Røde? Sjenerende?

Jeg tok silikon for 3 år siden, og arrene mine er nesten ikke synlige :) Er veldig fornøyd med resultatet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke gutters meninger betyr noe, her kommer det på jenters selvfølelese og lyst. (For snu det du sier: tar jenter silikion for gutta sin skyld?)

Skjønner godt tankegangen om at mindre pupper gir mindre feminitet - men handler vel om selvtillit!!

Just an exemple: Shakira er flatbrystet som F og likevel feminin som få!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...