Gå til innhold

Den store silikontråden


imm-iform

Anbefalte innlegg

Natten var ikke så værst, våknet hver 4 time og måtte ta smertestillende. Men ellers sov jeg godt, lå nesten helt på ryggen. Men da måtte jeg få hjelp til å komme meg opp i sittende stillingen. Er litt mer smerte påvirket i dag enn i går. Men det er liksom ikke sånn at jeg 'dør' av smerten. Sånn som jeg tordde det om til å være. ;-) nå skal jeg begi meg ut på en fire timers lang bil tur, ;-)

du er god;) tror jeg hadde dauet i 4.timer i bilen etter en operasjon:P

værste smertene jeg har vært igjennom over lenger tid, må være når jeg trakk begge visdomstennene mine oppe og jeg fikk betennelse på det:sick: var ikke noen smertestillende som hjalp meg da! og gikk på noen skikkelig heavy shit!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hehe ja er så mange sider her inne nå:blush: jeg er nok en av de få som skal legge det over muskelen:confused:

Skal ha under muskelen fordi jeg er ca helt flat, så tror innlegg over muskelen hadde sett rimelig fælt ut på meg.. :p Men å legge over muskelen er jo en enklere operasjon, og synes jeg har hørt at det gjerne er mindre smerter etterpå, så der er du jo heldig :thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå er bilturen over, var humplete og svingete veier fra tr.heim til molde. måtte ha litt smertetillende for og klare det. men det gikk fint. nå ligger jeg på sofaen, mens samboeren min lager middag til meg :D hehe.. alt går så lenge en er innstillt på det. jeg tenker at det er værdt å lide for skjønnheten. nå kjennes det ut som jeg er max støl !

jeg syntes det er de fleste som legger protesen under muskelen, jeg la over. fordi jeg hadde plass til det. og kirurgen anbefalte det fremfor og legge den bak. pga. trening og komplikasjoner.

ah da har vi fått lik anbefaling:P

hvor store er det du skulle ha? lurer på om vi faktisk har fått samme anbefaling på det også:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

okei, jeg tok 350 og 375g pga. mine var usymetriske i utgangspunktet. men hadde ganske flate fra før, så de ser ikke så store ut som det høres ut som :p hehe

aah nei da skal vi ikke ta like mye:P men mine er usymetriske også;) sa da er du ikke alene vertfall hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor mye skal du ta da ? (om jeg kan spørre om det ) :)

ooh, jeg har hele tiden sagt at jeg skulle ta 260-280 meen etter å ha snakket med søsteren min så var meg meg så sier hun at legen viste meg 340 og 400 at jeg kunne velge.. XD så nå er jeg litt blåst :p

Får spørre om jeg kan prøve en gang til når jeg er der inne, er jo ikke rar jeg syntes d var litt forskjell på de og ikke bare 20g :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En venninne har nettopp tatt silikon (6 uker siden), og har ikke følelser i nedre del av puppene. Hun sier følelsene kan komme tilbake etterhvert eller at det forblir "ufølsomt". Og da ble jeg nesten litt skremt! Det er jo kjempesynd om man ikke føler noe.. Så hvordan er det med dere her inne som har tatt silikon? har puppene deres blitt mindre følsomme? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En venninne har nettopp tatt silikon (6 uker siden), og har ikke følelser i nedre del av puppene. Hun sier følelsene kan komme tilbake etterhvert eller at det forblir "ufølsomt". Og da ble jeg nesten litt skremt! Det er jo kjempesynd om man ikke føler noe.. Så hvordan er det med dere her inne som har tatt silikon? har puppene deres blitt mindre følsomme? :)

tror det er veldig vanlig:) kan ta opp til et år før det kommer tilbake :-/

Jeg håper jeg mister litt følelse ettersom mine er alt for følsomme :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okei, ja skjønner. jeg var veldig usikker på str. selv. ringte klinikken og ordnet det sånn at jeg kunne prøve en siste gang samme dag som operasjonen. det var først der jeg bestemte meg. sto mellom 300g og 350. de fleste sier at enn bør vlge det største om man er usikker på str.

hehe ja tror nesten jeg bare skal la han legge inn det han mener passer meg best :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fit91
En venninne har nettopp tatt silikon (6 uker siden), og har ikke følelser i nedre del av puppene. Hun sier følelsene kan komme tilbake etterhvert eller at det forblir "ufølsomt". Og da ble jeg nesten litt skremt! Det er jo kjempesynd om man ikke føler noe.. Så hvordan er det med dere her inne som har tatt silikon? har puppene deres blitt mindre følsomme? :)

Om litt mer enn en uke er det ett år siden jeg opererte. Hadde heller ikke følelse under puppene i lang tid, og den har først begynt å komme tilbake nå. Er ikke noe ubehagelig. Er jo fordi det er et arr der man ikke har følelse. Er jo noen nerver som har gått tapt under inngrepet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fit91
hehe ja tror nesten jeg bare skal la han legge inn det han mener passer meg best :p

Jeg tok 280. Stod mellom 260 og 280 for meg, (syntes 280 så kjempe store ut når jeg prøvde protesene i bh). Kirurgen anbefalte meg å ta det største. Og det er jeg veldig glad for idag. Angrer meg faktisk for at jeg ikke tok 325-350.. De minsker utrolig mye på ett år. Jeg gikk fra en A til en C. Når jeg går i sportsbh syntes jeg nesten jeg kan se flat ut igjen.. :/ Det avhenger selvfølgelig på hvor stort utgangspunkt du har, men om du har A eller mindre enn det, så ville jeg gått for 350 for å være ærlig.. Veldig dumt å angre seg etter man har brukt såpass mye penger på noe..:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

oi da, det er trist å høre at du angrer deg. men kan det være noe med at de liksom har vendt deg til dem?

tidligere her er det skrevet at det er ofte sånn at ``mye vil ha mer``, hehe det er jeg litt nervøs for. syntes 350 høres veldig mye ut. men sånn som de ser ut nå (post op. dag nr. 2) så ser de ikke kjempe store ut. bare litt harde.

hvilken type silikon tok du da? Fikk kjenne på de dem hadde hvor jeg skulle og syntes nesten dem var litt harde :0 har liksom aldri vært det i hode mitt :p (sånne livsgaranti proteser)

Btw hadde skikkelig mareritt i natt, var å tok silikon så begynnte kirurgen min og typen min å krangle.. Så endte det med at jeg ikke fikk silikon :0 TRIST! :( godt det bare var en drøm :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kapsling? hva er det? hører mange sier at det går veldig fint, men er vel forskjellig. åhr, du er heldig da!! lykke til! eg og vil ta, må bare spare litt først.. :p

alle som tar silikon får kapsling :p er en hinner som former seg rundt protesen for å holde ten på plass (om jeg ikke tar feil) men om den hinnen blir for tykk/stram får man "kapsling" som merkes med at brystet blir hardt/deformert pga protesen blir strammet inn..

OG jeg gleeder meg som en liten unge nå, teller ned dagene hihi:wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Informasjon om risiko: http://www.justbreastimplants.com/risks/

Leste meg grønn og blå på denne siden, og har profil på forumet og lærte masse før jeg bestemte meg for å bestille time.

Men så ble jeg gravid og puppene vokste av naturlige årsaker :p Får skikkelig fin kløft av melkespreng, høhø... Håper jeg får beholde disse når jeg er ferdig med amming... hehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...