Gå til innhold

Den store silikontråden


imm-iform

Anbefalte innlegg

Informasjon om risiko: http://www.justbreastimplants.com/risks/

Leste meg grønn og blå på denne siden, og har profil på forumet og lærte masse før jeg bestemte meg for å bestille time.

Men så ble jeg gravid og puppene vokste av naturlige årsaker :p Får skikkelig fin kløft av melkespreng, høhø... Håper jeg får beholde disse når jeg er ferdig med amming... hehehe

hehe jeg har en egen mappe på pcen ned pupper jeg har hentet fra den siden :p Hihi maasse info å finne ja :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

takk takk får jeg vel si :)

dette er tenkt igjenom fra ende til annen. flere år er det vurdert. nå som jeg endelig har gjort det er det helt utrolig ! det er rart hvor viktig denne kropsdelen er for og føle seg fulværdig og femenin !

hvordan går det med deg i dag da?:) er litt spent ettersom i dag er dagen jeg kommer til å være tilbake på jobb igjen etter min operasjon (woopwoop bare 3dager igjen:cool:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SMERTENE ER OVER! :D jeg har sovet hele natten uten en eneste paracett! hehe, trengte ikke smertestillende i går heller, men hadde vondt i en liten grad. Nå klør det mest! skikkelig irriterende, da jeg ikke kan klø selvfølgelig. Men det er fortsatt noen ting jeg har problemer med som; å sette opp håret (det blir en slakk hestehale). for jeg får ikke harmene høt nok opp. og en skal heller ikke ha de høyere enn 45 grader den første tiden. ellers så er det ting som og rekke opp i kjøkkenskapene. også får jeg bare på meg ``litt store og tøylige klær.

I dag skal jeg på skolen, skal kjøre bil for første gang, er litt spent på åssen det går.

oi oi oi, 3 dager går så fort ! ( selv om det ikke føles sånn). hehe jeg vil råde deg til og rydde ned ting du ofte bruker fra øverste skuffer og skap, som klær i klesskapet, mat i kjøleskapet, og kjøkkenutstyr fra skapene! hehe drit irriterende og ikke rekke opp! :p

Jeg hadde sååå lyst på kaffe i dag! men samboeren hadde rydda ut av oppvaskmaskina i går kveld. og da satt koppene på nest øverste hylle. Jeg rekker bare 162cm over bakken så der sleit jeg litt. Etter mye om og menn fikk jeg til å halveis klatre opp på kjøkkenbenken for og få tak i kaffekoppen min ! Må inrømme at jeg strakk armene litt mer enn jeg burde, og kjente det godt i bryste da ja. Er ikke å anbefale ! :p

hehe kanskje jeg må gjøre det :p begynnt å lager planer for uken med vaskin osv, alt jeg må gjøre før torsdag :p så ting begynner å komme på stell :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Helge Roald er min kirurg, fornuftig og flott fyr! Dette er jo et godt tilbud, og for de som har tenkt lenge på det, men for eksempel ikke har råd så er det lett å la seg lokke. Men likevel så bør man tenke seg veldig godt om når man legger seg under kniven. Jeg googlet min kirurg og leste side opp og side ned om han før jeg lot meg operere. Det er ikke verdt å betale halv pris om du må gjøre det på nytt eller du ikke er fornøyd i det hele tatt. Man tar jo en slik operasjon for å forbedre seg. Desverre er det slik at det beste koster som regel mest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helge Roald er min kirurg, fornuftig og flott fyr! Dette er jo et godt tilbud, og for de som har tenkt lenge på det, men for eksempel ikke har råd så er det lett å la seg lokke. Men likevel så bør man tenke seg veldig godt om når man legger seg under kniven. Jeg googlet min kirurg og leste side opp og side ned om han før jeg lot meg operere. Det er ikke verdt å betale halv pris om du må gjøre det på nytt eller du ikke er fornøyd i det hele tatt. Man tar jo en slik operasjon for å forbedre seg. Desverre er det slik at det beste koster som regel mest.

helt ening med deg:) goodlet kirurgen min i noen år nå jeg:p ble skikkelig overrasket da jeg traff han og han var like høy som meg (166cm) ser liksom for deg en høy kar eller noe (mangen som snakker bra om han)

uuuuansett, poenget var det at jeg er ening, ville aldri gjort sånn på tilbud, tenker med en gang "har de så lite å gjøre at de må sende ut rabatter?:huh:"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahah, lurer på hvor mange views den tråden her får nå!

i knoow:cool: alle må jo lese mitt siste innlegg før jeg får nye boobs, det kaaan jo gå galt:confused: så nå vet ALLE hva jeg ville ha, imorgen blir det mine bilder som ligger her:cool: hahahahaa NEVER:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...