Gå til innhold

Anti-doping - Politiet avslørte Norges mest omfattende dopingfabrikk


....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Man trenger ikke lese- og skrivekunnskaper for å bli schwær vettu! Holder lenge å spørre de store gutta på gymmet, de vet hva som funker!

Du mener vel:

Man trenger ikke lese å skrive kunskaper for og bli sjchwær vett u! Hålder lenge og spørre dem store gutta på gymme, de vet hva såm funker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

NAF er livet, starter og slutter dagen med det. Alltid morsomt å se igjennom. Hele admin gjengen er jo tidligere "Bolere".

Liker best han som sier at man kan bli like stor som mr. Olympia, Steve Cook og Lazar Angelov uten sterioder eller andre ulovlige midler og tar seg selv som eksempel. For han er rein og rippa men relativt liten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke rart at Robert håver inn penger nå på Elitept... Grei gjeld han blir sittende med

For å ikke snakke om #coachgunnar. Hvorfor norgesmestere/verdensmester i fitness velger å bli en del av firmaet hans fatter jeg ikke? Det bare ignoreres helt at han er dømt og kommer til å sitte inne i årevis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å ikke snakke om #coachgunnar. Hvorfor norgesmestere/verdensmester i fitness velger å bli en del av firmaet hans fatter jeg ikke? Det bare ignoreres helt at han er dømt og kommer til å sitte inne i årevis.

Han er nok dyktig når det gjelder trening. Men at fortsatt så mange etter at det ble kjent fortsatte og bruke han er også noe å lure på... Man støtter på en måte doping spør du meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er nok dyktig når det gjelder trening. Men at fortsatt så mange etter at det ble kjent fortsatte og bruke han er også noe å lure på... Man støtter på en måte doping spør du meg.

Alle fortjener en ny sjanse!

:)

Men - de fortjener ikke en ny sjanse som coacher, som trenings og kostholdseksperter eller som skribenter omkring slike tema. De må gjerne bli millionærer som bruktbilselgere, skipsredere eller asfaltarbeidere. På disse eller nær sagt alle andre områder fortjener de nye sjanser. Når de har sonet straffene sine, vel og merke.

Det som er trist er at så mange tilsynelatende ikke er villig til å la disse karene få en slik ny sjanse. Neida, de holder dem tilbake i "miljøet" og er fortsatt villig til å betale for rådgivningen de kan servere. Hvordan skal de da komme igang med noe nytt? Det burde vært ulovlig.

De burde vært ilagt yrkesforbud på samme måte som promilledømte tungtrafikksjåfører.

Nemlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle fortjener en ny sjanse!

:)

Men - de fortjener ikke en ny sjanse som coacher, som trenings og kostholdseksperter eller som skribenter omkring slike tema. De må gjerne bli millionærer som bruktbilselgere, skipsredere eller asfaltarbeidere. På disse eller nær sagt alle andre områder fortjener de nye sjanser. Når de har sonet straffene sine, vel og merke.

Det som er trist er at så mange tilsynelatende ikke er villig til å la disse karene få en slik ny sjanse. Neida, de holder dem tilbake i "miljøet" og er fortsatt villig til å betale for rådgivningen de kan servere. Hvordan skal de da komme igang med noe nytt? Det burde vært ulovlig.

De burde vært ilagt yrkesforbud på samme måte som promilledømte tungtrafikksjåfører.

Nemlig.

Absolutt enig. Håper at dem blir "tvunget" til å velge noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er nok dyktig når det gjelder trening. Men at fortsatt så mange etter at det ble kjent fortsatte og bruke han er også noe å lure på... Man støtter på en måte doping spør du meg.

Ikke bare bruke som pt, men gå inn som ansatte og medeier i firma. Det finnes så mange andre muligheter, hvorfor akkurat med den verste dopingforbryteren i Norgeshistorien. Enig at det gir et klart og tydelig signal om at "jeg er pro doping".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...