Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ingen i verden drikker mer av denne brusen enn ossNA24

pepsiChart_116907916x9.jpg

Lille Norge står altså for 9 % av det totale Pepsi Max-salget i verden, noe som utgjør desidert høyest mengde per innbygger.

Noen her som føler seg truffet? :D Og hva tenker dere om saken?

Fortsetter under...

Annonse

Hvorfor skal man absolutt drikke brus hele tia? At det er sukkerfritt og at det smaker godt er ingen unskyldning her i huset.. Det fucker fortsatt opp tennene, og det koster mye når du drikker litervis i uka.

Drikk VANN (y)

Annonse

Hvorfor skal man absolutt drikke brus hele tia? At det er sukkerfritt og at det smaker godt er ingen unskyldning her i huset.. Det fucker fortsatt opp tennene, og det koster mye når du drikker litervis i uka.

Drikk VANN (y)

Amen!

Tja..jeg lever såpass sunt ellers at jeg ikke syntes at Pepsi Max er en veldig stor last å ha... ;) Drikker vann, melk og kaffe daglig, spiser alltid grønnsakene mine... så da syntes jeg at jeg kan tillate med litt Pepsi Max innimellom! Drikker det ikke hver dag - men det blir noen glass gjennom uka. BTW: er en fyr på uni. som går rundt med 1,5L Pepsi Max flaske...hver dag..drikker rett av tuten...

Tja..jeg lever såpass sunt ellers at jeg ikke syntes at Pepsi Max er en veldig stor last å ha... ;) Drikker vann, melk og kaffe daglig, spiser alltid grønnsakene mine... så da syntes jeg at jeg kan tillate med litt Pepsi Max innimellom! Drikker det ikke hver dag - men det blir noen glass gjennom uka. BTW: er en fyr på uni. som går rundt med 1,5L Pepsi Max flaske...hver dag..drikker rett av tuten...

Enig! :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...