Jump to content

HanneBoost

Members
  • Content Count

    744
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

Everything posted by HanneBoost

  1. Jeg er tilbake for fullt igjen og nå er jeg endelig helt skadefri! Så gøy å se alle jeg har fulgt med på her inne! Dere er fantastiske alle mann! BRAVO! Fit and healthy is the new sexy! 

    Skjermbilde 2016-01-28 kl. 15.46.03.png

  2. Tyggis, nøtter, tørket frukt, rosiner, marsipan(finnes mange sunnere varianter som odense), kjeks, Selvsagt påskeegg med melkeFYLL! Til barna gjelder jo masse farger. Smågodt, seigmenn, sjokolade i forskjellige former og mønster, kindersjokolade, biler osv Skal man gi de nøtter og frukt bør det være ved siden av egget! Av erfaring: DE BLE IKKE HAPPY av å få det i egget! Håper det hjalp bittelitt Og stort tips! Gi barna ny tannbørste!
  3. Vil du ha snop eller sunne alternativer? :confused:Mulig jeg er dum nå.. men ekte melkesjokolade er et klart must! i mitt må det også være smågodt og lakris! Sunn variant: frukt, bær, sukkerfritt godteri, pastiller osv. Kaker og desserter holder ikke spør du meg!
  4. Jeg har beats wireless og elsker de! Fantastisk lyd som lurer meg hodet til enda fler rep! :headphone: Jeg har selv prøvd flere varianter, men enten er det bare bass, dårlig diskant, skurrelyd, brudd på det trådløse osv
  5. Vakre kjoler dere har! Nyttårskjolen Walk in closet´et mitt består av kjoler i alle farger. Viktig å tørre å gå i noe annet enn den lille sorte! Kun i begravelser man må bruke sort! Keep that in mind ladies! Jeg gikk alltid i sort før, nå de siste årene er det mye mer duse farger, fersken, glitter, blonder, åpen rygg, midje osv! Elsk dere selv!
  6. FOR EN FRYSER Stig Ingebrigtsen Da hadde jeg trillet!
  7. Sukkerfri sjokolade! masse utvalg i smaker. Fruktbolle med andre frukter enn du vanligvis hiver i deg. eks mango, granapeple, fersk ananas Smoothie- fins hundre varianter Milshake Chips og masse magerkesam torilladip på hvert flak- ender opp med at du spiser mest dip og blir mett på det! "ostekake" Kesam, lime, philedelphia lettost, sukrinmelis, sukrin/søtning og litt knust kjeks er namnam! Litt alkohol skader heller ikke :whistle:Sprit og sukkerfri blandemixer med farris!
  8. Allerede redusert 10 kg! Vanvittig bra jobbet. Dette skal bare gå en vei. Husk å ikke legg all vekt på vekten din, men på musklene som popper frem og blir større :D Gleder meg til å se litt bilder fremover?! :)

    1. Matsb

      Matsb

      Jo takk :) Alt fokus er for tiden på vekta, for den er alt for høy! Men blir å endre fokus når man nærmer seg 90kg å da se mer på kroppssammensettning osv. Kan være det kommer noen bilder når jeg er kommet meg ned på tosifra :p Forresten så er jeg kommet meg ned på 111 kg, så det går riktig vei!

  9. Delt den opp i warmup- løp- intervall på toppen og deretter styrke-pump låter! NEW Workout 2013 RUN warmup - PUMP - NO PAIN NO GAIN lıllı Hvis jeg vil ha mer party kjører jeg denne: NEW 2012 - 2013 Shake that bottle and make it POP lıllı sun party house
  10. Tja! Har vel skjedd noen få ganger, men bare å kjøre på og drikke litt ekstra. Men løper aldri intervall etter en lang, fuktig natt! Haha
  11. Er det bare jeg som er dum? Drinker inneholder sprit, rom eller whiskey etc! Mye mer allsidig og bedre enn ren sprit! men fremdeles leder vodka over drinker! yeah yeah! En mix av alt foretrekker jeg
  12. Jeg trener alltid etter fyllekule! DA blir hele dagen reddet og null fyllesyke Bena er dog en god del tyngre, men en liten energidrikk og litt proteiner så er kroppen fit for fight!
  13. Fucked´Up av skader! Kjempehyggelig med så mye innboks <3 Jeg kommer sterkere tilbake (MEN ribbein,rygg og nakke må trene opp helt fra bunn)

  14. Fantastisk tråd! Masse bra dameben her og noen av mannebena sikler jeg nesten på! :DWell done!
  15. Så utrolig bra lenke! ikke at jeg har super svære enda. Men har ødelagt flere dressjakker i str L som har raknet på skuldrene. Og det verste er at man kan se at man har PRESSET seg inn i en alt for liten jakke i str L og XL ... Begredelig. Guess har de flotte med et annet for i armene, de har jeg 2 stk av men jo mer spesial man ønsker jo dyrere må man betale
  16. Husk å skjær så tynt du overhodet klarer kos deg! og husk å marinere kjøttet med ønsket marinade før du fryser den
  17. Har vanligvis ikke så god tid på morningen! Okse Carpaccio med ruccolasalat, glutenfrie grissini(hvitløkskrutonger), litt parmesan og pinjekjerner. + balsamico
  18. Workout 2012 RUN warmup - PUMP - NO PAIN NO GAIN På toppen!
  19. Uff! Tilbakefall er det kjipeste som finnes. Håper du får booket deg en time og latt han fikse på det Han har gjort UNDERVERKER med meg og flere i familie og kjente!
  20. Håper tricepsen er bra igjen nå, men om du havner opp i noe igjen anbefaler jeg KA klinikken på det sterkeste og be om Kasper Andresen
  21. Det er jo slik at den lille "buddha-magen" er stuck! Omtrent det området som kroppen forbrenner sist dessverre! Jeg har gitt opp den siste lille. Og heller satset på muskler, pupper og rumpe try it out
×
×
  • Create New...