Gå til innhold

Den store syndetråden!


Effy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Å stå opp kl 04 en lørdag for å gå på jobb, og så stikke innom her og lese mens man spiser cottage cheese og synes mer synd på seg selv enn alle andre som lider i verden, det er bare VONDT!

Hjernen min ser tydeligvis på denne siden som en idemyldring til hva den skal henge dagens søtsug på, så nå har jeg lyst på ALT....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barbecueburger med løkringer på Friday`s., smågodt, sjokolade, yogurtnøtter, pitapizza, litt after eight, noen saltstenger, nøtt og fruktblanding, mer smågodt og yogurtnøtter :D 2 dager hjemme hos mutter uten trening og kostplaner :thumbsup: Bra jeg kom meg hjem igjen! I dag har jeg LYST til å trene :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også kjenner ekstra på treningslysten i dag, ja!:p "Merkelig" det der etter noen dager med masse usunn mat og slækk!;) Men noen slike dager innimellom er så velfortjent syns jeg!:)

JA kroppen og huet mitt trenger det innimellom, det er bare å go with the flow, spise drit, hvile og skjerpe kosten igjen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Masse grillmat, og et lyst hamburgerbrød (hadde ikke grove igjen på butikken).

2 bokser cider, potetgull til grillmaten OG en halv pose superchips i kveld + masse Candy King! Vil ikke vite hvor mange gram det var i posen, men nok til at jeg ble kvalm :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har så dårlig samvittighet ,at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg.. Jeg har jo en plan og jeg skulle ikke la dette skje:cry:

Skal vi nå se... litt lenger opp her gråt jeg for noen smuler av Marie kjeks og en litago:p, vel jeg kan vel bare legge meg ned å dø nå.. fra fredag - lørdag i tilfeldig rekkefølge : Dream is, 5 kake stykker, burger ( e ), M&M, 4 stk "slanke" barer, (en hel pakke) Marie kjeks, Kanel giffler og 3 glass vin...:whistling: også må vi starte på nytt...igjen...baaaah!

Nå skal jeg klare det til 15 juli!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har så dårlig samvittighet ,at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg.. Jeg har jo en plan og jeg skulle ikke la dette skje:cry:

Skal vi nå se... litt lenger opp her gråt jeg for noen smuler av Marie kjeks og en litago:p, vel jeg kan vel bare legge meg ned å dø nå.. fra fredag - lørdag i tilfeldig rekkefølge : Dream is, 5 kake stykker, burger ( e ), M&M, 4 stk "slanke" barer, (en hel pakke) Marie kjeks, Kanel giffler og 3 glass vin...:whistling: også må vi starte på nytt...igjen...baaaah!

Nå skal jeg klare det til 15 juli!!!!

lover bra for showdown 15! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

1 flaske vin, og nattmat: et tørt pølsebrød, en halv pizzaskorpe og potetmos av tre gamle poteter og en hel brokkoli.

Å være på fylla på så å si tom mage men nesten ikke ha mat i hus, altså :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...