Jump to content

Ari Gold

Members
  • Content Count

    16
  • Joined

  • Last visited

  1. Hei, noen som har noen erfaring med tøying for dypere knebøy? Gjerne via youtube video? Har nettopp startet å trene styrke og er ikke i nærheten av 90 grader nå.
  2. Hei, har søkt en del på internett etter ett treningsprogram der det brukes manualer og til dels kettlebell da dette er noe jeg har hjemme, men finner ikke noe som egner seg. Planen er å ha 4-5 styrkeøkter i uka, men å kunne utføre dette hjemme. Jeg har 2 manualer og vekstskiver slik at hver manual blir max 25 kg, men kan justeres en del lavere også. Samt at jeg har en kettlebell på 20kg. Målet er mtp. utstyret å få litt større muskler rett og slett. Er forsåvidt mann på 90 kg og 1,90 høy. Har også en treningsbenk det kan gjøres øvelser på. Noen som vet om noe program som kan være passende med mitt utstyr og antall økter?
  3. Hei! Tenke å gå til innkjøp av en kettlebell, har trent med dette tidligere og tenkte å gjenoppta dette. Hvilken kiloklasse bør jeg gå for? Skal bare kjøpe en og håpe at den holder ei stund. Jeg tenker 20kg, men usikker på om dette holder.. Trener 4-5 ganger i uka varierende med styrke og løp. Noen som vet om det er mulighet for å kjøpe i butikk? (Trondheim)
  4. Hei, skal kjøre en liten oppkarbing imorgen etter å ha vært på PSMF i 8 dager nå. Noen som har noen tips til matvarer jeg kan/bør spise? hva spiser dere?
  5. Er 189 høy og veier 82kg. I slutten av mai veide jeg ca 85 kg. Da bestemte jeg meg for å skjerpe kostholdet fram til sydentur i slutten av Juli. 6-7 økter i uka. Der 2 er styrke og resten er løping/sykling. På styrketreningene er det kettlebells og litt bootcamp inspirert styrke det går i. Det er "bare" 3kg forskjell på denne perioden. Men har merket forskjell på kroppen. Da spesielt at blodårer har begynt å poppe fram.
  6. Målet mitt er jo å redusere min fettprosent. Det var i denne sammenheng jeg tenkte. Sorry visst jeg spør dumt her altså..
  7. Hvordan er de med tanke på kalorier og fett?
  8. Hva bør jeg velge som tilbehør til kjøtt? Hovedsaklig kylling og med tanke på næringsinnhold.
  9. Hei, jobber med å gå ned i fettprosent. Jeg skal begynne å jobbe neste uke, det vil si at jeg må opp 7 om morgenen. Lite matlyst om morgenen generelt egentlig. Går det greit om jeg drikker en proteinshake og kanskje har et eple til? Det spises lunsj i 11-tida : )
  10. Hei, prøvde kettlebells på fredag og det ga mersmak! Er det noen som vet hvor jeg kan finne billigste kettlebells som jeg kan kjøpe over internet?
  11. Ble enda to stykker med oreokake. fyfaen hvor godt!
  12. Et stykke oreokake og en is er spist. Men har bare spist litt kylling og salat pluss smoothie ellers.. så det går vel bra..
×
×
  • Create New...