Gå til innhold

Den store syndetråden!


Effy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kanskje litt OT men prøver meg.

Er det noen som sliter med fråtsing i ny og ne?

Har i det siste vært konstant småsulten og det har gått hardt utover innholdet i kjøleskapet.

Kraftig sprekk i dietten... :(

Har lenge gått på lavkarbo med PF og har fungert helt fint.

Ligger ca 700-500 kalorier i underskudd hver dag.

Trener 5x5 3 ganger i uken og av og til en liten joggetur.

Veier 84kg, 174 cm og har forsatt mye fett å ta av.

(har ikke sjekket fett% enda)

Noen som kanskje har en forklaring på hvorfor dette skjer?

Fort gjort å bli FOR sulten hvis man har et for stort underskudd. Det kan resultere i at man sprekker hyppig.Nesten litt skummelt det der;) Det krever mye viljestyrke å ha et stort kaloriunderskudd. Har du en dag i uka der du spiser litt ekstra? :D Det hjelper noe voldsomt på motivasjonen. I løpet av en uke spiser jeg ca. 10 000 kalorier. Da fordeler jeg kaloriene alt etter hvordan jeg trener og hvordan dagene mine er. Noen dager er jeg litt mer sulten. Da lar jeg kroppen få litt ekstra:pEllers har jeg en spisedag på lørdager der inntaket er litt større og også litt mer usunt:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje litt OT men prøver meg.

Er det noen som sliter med fråtsing i ny og ne?

Har i det siste vært konstant småsulten og det har gått hardt utover innholdet i kjøleskapet.

Kraftig sprekk i dietten... :(

Har lenge gått på lavkarbo med PF og har fungert helt fint.

Ligger ca 700-500 kalorier i underskudd hver dag.

Trener 5x5 3 ganger i uken og av og til en liten joggetur.

Veier 84kg, 174 cm og har forsatt mye fett å ta av.

(har ikke sjekket fett% enda)

Noen som kanskje har en forklaring på hvorfor dette skjer?

- Akkuratt det samme skjedde med meg etter en god stund på vanlig diett, fråtset som en gal pluttseli, var aldri mett, men jeg har skiftet over til PF nå, men jeg har ikke lavkarbo, kanskje noe med det å gjøre? Eller så må du få satt opp en diett plan spesiallaget til deg. Fx at du har 5 slankedager i uka, og 2 dager hvor du "jevner ut" altså ikke overskrrider grensen din, men spiser like mye som du forbrenner, da blir det slankedager og 2 fulle dager, utenat du legger på deg.

Diett som overbrenner over lang tid vil gjøre deg megasulten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fort gjort å bli FOR sulten hvis man har et for stort underskudd. Det kan resultere i at man sprekker hyppig.Nesten litt skummelt det der;) Det krever mye viljestyrke å ha et stort kaloriunderskudd. Har du en dag i uka der du spiser litt ekstra? :D Det hjelper noe voldsomt på motivasjonen. I løpet av en uke spiser jeg ca. 10 000 kalorier. Da fordeler jeg kaloriene alt etter hvordan jeg trener og hvordan dagene mine er. Noen dager er jeg litt mer sulten. Da lar jeg kroppen få litt ekstra:pEllers har jeg en spisedag på lørdager der inntaket er litt større og også litt mer usunt:D

Tja... er 500 kalorier egentlig stort underskudd? :huh:

Bruker å ha spisedag på søndager med ekstra karbohydrater :)

Spiser ikke like mye kalorier per dag, så det går opp og ned.

Men gjennomsnittlig så ligger jeg ca 500 kalorier under.

Kanksje du spiser FOR lite? Eller du sliter psykis? Im there myself....:whistling:

Tror jeg må sjekke matbudsjettet mitt :meh:

Hvis psykisk har påvirkning så burde det slått til før :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Akkuratt det samme skjedde med meg etter en god stund på vanlig diett, fråtset som en gal pluttseli, var aldri mett, men jeg har skiftet over til PF nå, men jeg har ikke lavkarbo, kanskje noe med det å gjøre? Eller så må du få satt opp en diett plan spesiallaget til deg. Fx at du har 5 slankedager i uka, og 2 dager hvor du "jevner ut" altså ikke overskrrider grensen din, men spiser like mye som du forbrenner, da blir det slankedager og 2 fulle dager, utenat du legger på deg.

Diett som overbrenner over lang tid vil gjøre deg megasulten!

"Diett som overbrenner..." har aldri tenkt over at det kan skje :mellow:

Får prøve å endre dietten og se hva som skjer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Diett som overbrenner..." har aldri tenkt over at det kan skje :mellow:

Får prøve å endre dietten og se hva som skjer :)

Gikk på diett med 1200kcal hver dag, "overbrenning" når du forbrenner mer enn de kaloriene kroppen trenger, hvis du går på diett med masse underksudd over lenger tid vil kroppen gi ut sult signaler, så vil du få lyst til å fråtse, etter å ha gått ned masse, bør du derfor jevne ut litt. Jeg har nå motatt ny diett som skal mette mer og hvor jeg kan velge litt mer selv, så jeg får en frihetsfølelse som resulterer i mer motivasjon til å bli på diett :)

Synes du skal ta kontakt med en PT som kan sette opp en diett og hjelpe deg med motivasjon, trenger ikke koste mye, finnes noen knallbra på nettet, med bra oppfølging osv.

Lykke til! Syndetråden er til din samvittighets tyngde! :D :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Jeg har hatt en stor stratos liggende i kjøleskapet i 3 dager.. urørt!:D

Fikk den i posten, av en kjip venninne.:huh: hehe

Ligger den sjokoladen fortsatt urørt i kjøleskapet blir jeg MEKTIG imponert! :eek::confused:

Synes egentlig du fortjener medalje for hele 3 dager :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går syndet jeg med kinamat sammen med ei venninne jeg ikke har sett på evigheter, men så dro vi å trente beinhard styrke etterpå.

I dag har jeg syndet med to skiver med eplesyltetøy og noen ritzkjeks med cheddarost :/

kalorimessig er det nok ikke så ille siden jeg kun har drukket to proteinshaker i dag.

Og det samme bestod inntaket av i går også før kinamaten.

I dag var det løping på tapetet for å kompensere for inntaket :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...