Gå til innhold

Den store syndetråden!


Effy

Anbefalte innlegg

Man sprekker vel i grunn bare på det man ikke har lov å spise.

Nå sprekker jeg aldri mer fordi jeg har lov å spise det meste, jeg bare velger å la det være storparten av tiden fordi jeg vet hva ett overdrevet inntak av f.eks gluten eller fruktose gjør med meg :)

Jeg syns uheldigvis at brødmat er veldig godt jeg da, spesielt av den lyyyse, fine sorten som bare er hvetemel. Det blir enda bedre om man har blanda hvetemelet med sukkeret. Jeg spiser brød, jeg bare spiser det ikke hver dag til morgen, lunsj og kvelds. Hvorfor utelate noe totalt fra kosten sin om man vet man liker det? Da er det vel strengt tatt bedre å tillate seg å spise det av og til istede for å krasje i en loff med nugatti på og gå helt ned i kjelleren etterpå.

Lyse baguetter m nugatti.....:eek: desverre finnes deg folk ( som meg ) som ikke klarer å bare ta litt av ting eller bare spise noe sjeldent.. Da er det bare en obtion.. total kutt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde "mitt siste måltid" i går før PSFM i dag: 6 knekkebrød, leverpostei, skinke, masse ost, ett glass iste og... ett stort glass med rødbeter!

Føler meg ikkje så veldig syndig, men da jeg stod opp i dag og gikk på do var jeg overbevist om at jeg hadde urinvegsinnfeksjon igjen! Gjett hva ett stort glass med rødbeter gjør med kroppen din? :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag skal jeg synde så ssyyyyyykt!

Im not going to care about the calorie count, I'm not going to care about how many grams of carbs,how much fat, how much sugar!Im just gonna pick it up and eat the shit out of cake and feel good about it That doesnt make sense to alot of people....but that thought itself turns me on!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Back in syndebusiness.. Vært på weekend-ferie og spist etter lyst kontra energibudsjett. Vanene mine har endret seg (tidligere ville jeg glefsa alt jeg kunne av godis og styrt unna frukt og grønt på frokostbuffeten), men det har allikevel blitt schnitzel (ordentlige saker dette, altså, ikke noe Gilde-skvip), pommes frittes, potetgull, sukkerbrus til blandevann (intet annet alternativ), en is, rundstykker, fete oster og litt sjokolade, for å nevne noe.

Skit samma, i morra begynner slankinga igjen. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nettopp proppet i meg en hel haug med sjokolade, m&m og potetgull :/ samt 6 brødskiver og litt ost og kjeks :o

Ikke rart jeg føler meg helt for jævli! Dietten går rett til h**** hvis jeg fortsetter med det surret her :( nå har disse godteri/mat sugene kommet litt for ofte i det siste... Det værste er jo at det ikke smaker godt en gang!

Hvor er viljestyrken når man trenger den! :(((((

Suget kan komme av at du mangler noe i ditt normale kosthold :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...