Gå til innhold

Den store syndetråden!


Effy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har vært flink denne uken her, men forrige helg var jeg på besøk hos et familiemedlem i flere dager.

Dere aner ikke hva jeg levde av de tre dagene. Lunsj kunne flere dager (har erfart dette før) være sjokoladekake f.eks. Og sånn gikk det gjennom dagene. Frokost (tok meg havregryn), kake® til lunsj, middag (ok, men mye saus), kake, sjokolade, mellommåltid (rester etter middagen), pizza, brus, kaffe med masse fløte, osv, osv, etcetera, etcetera.

Ja, jeg kan takke nei, men det er ikke så ofte jeg er der, og hun kjøper nå inn alt dette når jeg skal komme (tro meg, det går ikke an å takke nei). Jeg har heller ikke helt ork til å gjentatte ganger fortelle hvorfor jeg spiser ditt, men ikke datt. Det hadde vel blitt en stort diskusjonstema siden dette er helt uforståelig for denne siden av familien, hehe. :)

Jeg skal "synde" i morgen, med god samvittighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fest igår. Superchips på vors.

Fantes ikke sukkerfritt blandevann på byen.

Da jeg kom hjem spiste jeg en toast med pesto og ost (+ masse ekstra ost og pesto ved siden av, som seg hør og bør).

Det ble en bolle med brunost og honning og litt yoghurt og litt syltetøy også.

Sånn kan det gå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den godteriposen natt til søndag, blir bare større og større for hver gang:eek:og tilbehøret jeg mekker når jeg kommer hjem er likedan.....ord blir overflødig:rolleyes:dere vil bare bli stappmette av å lese det aka gravid i 8mnd:whistling:

du slår aldri meg i spontant snop inntak, men de mengdene er umenneskelige, så de skal aldri se dagens lys. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du slår aldri meg i spontant snop inntak, men de mengdene er umenneskelige, så de skal aldri se dagens lys. :D

eey.....det tror jeg ikkeno på.....du veit ikke hvem du snakker til Frk....:confused: Pass munn din! Min er større enn din!Hvertfall magesekken min!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror jeg ikkeno på! jeg er en kvinne som lett gir opp vekten, men den største syndedagen jeg har hatt inneholder like mye min overvektige familie spiser i snop på 1 måned, intatt av lille meg på under 3 timer! og hva den dagen inneholder blir foralltid hemmelig! og spør noen skal jeg nekte for den noen gang hendte :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror jeg ikkeno på! jeg er en kvinne som lett gir opp vekten, men den største syndedagen jeg har hatt inneholder like mye min overvektige familie spiser i snop på 1 måned, intatt av lille meg på under 3 timer! og hva den dagen inneholder blir foralltid hemmelig! og spør noen skal jeg nekte for den noen gang hendte :D

challenge accepted!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...