Gå til innhold

Den store syndetråden!


Effy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, det er fult mulig, å det til og med HELT uten sukker,sjokolade, kjeks, brød osv.

Vi snakker 5000kcal fra mat :D omnomnom! Til vanlig ligger jeg ett sted meller 1800 og 2500kcal, nærmere 1800kcal nå pga diett :)

hehe, bra gjort :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men dette er jo MAT, og ikke av den mest usunne varianten heller! :p greit nok at peanøttsmøret er en kaloribombe, men du er jo tross alt... du? hahaha :D

Du kan ikke slutte å trene med den entusiasmen du viser på FB. Du kommer til å trille innen en uke :p

:wub::);)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også kan jeg visst legge til en bit kanelkake også :rofl: orka ikke tanken på å rote til kjøkkenet mitt i morgen også :rofl: Sååe..

I dag har det blitt 4 sjokolademuffins, 1 bit kanelkake og en del pomfri :rofl:

Og dette er vel ikke direkte synding.. Men det var i hvertfall en utstikker.. Siden jeg drakk 2 pepsi max bokser i går skulle jeg liksom ikke får noen i dag :p Menne joda tok 2 2 i dag også jeg :p So much for strength! :p:rofl: I morgen skal jeg jaffal ikke bake noe! :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

fredagkveld: nesten en hel pakke dots kjeks og en halv langplate melkesjokolade...

lørdagsmorgen: resten av dotskjekspakken og sjokoladen...

lørdagskveld: potetgull, halv poose laban gelemenn og operamints...ogs brødskive med salami og majones og mye smør! :p

søndag: halv pose proviant og stoooor pose candyking! :sick:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fredagkveld: nesten en hel pakke dots kjeks og en halv langplate melkesjokolade...

lørdagsmorgen: resten av dotskjekspakken og sjokoladen...

lørdagskveld: potetgull, halv poose laban gelemenn og operamints...ogs brødskive med salami og majones og mye smør! :p

søndag: halv pose proviant og stoooor pose candyking! :sick:

glemte å si at jeg lærte av min storebror som er småbarnspappa at når babyer har sånne dager de spiser ekstra mye så heter det ØKEDAGER...da har jeg hatt 3 økedager på rad jeg....:thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...