Gå til innhold

Den store syndetråden!


Effy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Følger opp med litt sjoko, potetgull og pizza nå. Lurer på hva fan som har skjedd med meg. På 2 uker har jeg kjøpt søppel 3 ganger, og før det hadde jeg ikke gjort det på 2 år. Spiste ikke det til jul engang. Trur denna lavkarbon fucker med blodsukkeret mitt :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Long time no see!!!

hmmm......750g poteter, 400g kyllingfilet,450g brokkoli, 1 boks champignon......greit nok det....meen sÅ:

400g havregryn,60g myoprotein + masse peanøttsmør! fuck vanlig måltidsfrekvens.....never again! Heldigvis lilleLØRDAG idag :D

Men dette er jo MAT, og ikke av den mest usunne varianten heller! :p greit nok at peanøttsmøret er en kaloribombe, men du er jo tross alt... du? hahaha :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har bakt kake! Eller egentlig heter det vel muffins siden de landa pent oppi muffinsformer :rofl: Menne jeg har spist 4 sjokolademuffins.. Og det er ikke av den sunne varianten! Selv om de riktignok er hjemmelagd :p:rofl: '

Tør ikke bake den siste kaka i dag hihi.. Sååe den kommer på syndetråden i morra hihihi :rofl::rofl:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Long time no see!!!

hmmm......750g poteter, 400g kyllingfilet,450g brokkoli, 1 boks champignon......greit nok det....meen sÅ:

400g havregryn,60g myoprotein + masse peanøttsmør! fuck vanlig måltidsfrekvens.....never again! Heldigvis lilleLØRDAG idag :D

Du kan ikke slutte å trene med den entusiasmen du viser på FB. Du kommer til å trille innen en uke :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4000kcal nesten utelukkende ris og riskaker!!! Fy F ligner på en luft ballong :D

HaHAHAHahaahhahahah :rofl:

EDIT: ende opp med ca 5000kcal med GUILTY PLEASURE, jaja, spist er spist :whistling: trallalala - ny dag i morgen!

5000 kcal :o? er det mulig :p? hvor mye spiser du til vanlig? :p heheh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lørdagskosen ble en stoor skål lett-sjokolade is med jorbær + en skål cc med kako rett etter, og begge var mens jeg fortsatt var stappmett etter middagen..litt smådårlig samvitighet, selvom det kansje er unødvendig :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...