Gamla Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 For det første: AUUUU Haha, ser den, godt det kommer noe positivt ut av det da Håper du kan tygge igjen på julaften? Vet av erfaring at det er ganske dritt å bare kunne spise riskrem på julaften (selv om det er utrolig godt...) Au ja.. Tror aldri jeg har stappa i meg så mye sterke smertestillende på så kort tid.. Ikke ser jeg ut heller, skikkelig bollekinn, på den ene sia:p Satser på det! 4-5 dager fikk jeg beskjed om! Spiser ikke noe rent kjøtt uansett, ikke ribbe eller pinnekjøtt liksom, alltid bare sosisser, medisterkaker osv:) Men mamma sa hun skulle ha grøt klar når jeg kommer på fredag!hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brukernavn007 Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Au ja.. Tror aldri jeg har stappa i meg så mye sterke smertestillende på så kort tid.. Ikke ser jeg ut heller, skikkelig bollekinn, på den ene sia:p Satser på det! 4-5 dager fikk jeg beskjed om! Spiser ikke noe rent kjøtt uansett, ikke ribbe eller pinnekjøtt liksom, alltid bare sosisser, medisterkaker osv:) Men mamma sa hun skulle ha grøt klar når jeg kommer på fredag!hehe Bollekinn er jo søtt det Sosisser og medisterkaker er jo nam det også da Jeg har ingen anelse om hva jeg får til middag i år...skal være hos mor til kjæresten, å resten av familien på moren hans sin side. Krysser fingre å tær for at det ikke er fisk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gamla Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Bollekinn er jo søtt det Sosisser og medisterkaker er jo nam det også da Jeg har ingen anelse om hva jeg får til middag i år...skal være hos mor til kjæresten, å resten av familien på moren hans sin side. Krysser fingre å tær for at det ikke er fisk! Ikke på kun den ene sia...hehe Krysser fingrene for deg! Skal legge av noen sosisser til deg hvis ikke:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brukernavn007 Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Ikke på kun den ene sia...hehe Krysser fingrene for deg! Skal legge av noen sosisser til deg hvis ikke:D Hehe Kanskje ikke:D Åååh, så snill du er Gamla 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilo Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Denne uken har jeg gumlet 1300kcal i serinakaker. (omnomnom!) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Augis Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Julekaffeselskap idag! Alt gikk i grisen. Burde spist mer middag før jeg kom dit, hoho. Vi snakker krumkaker, makroner, brente mandler, pepperkaker, peppernøtter, sjokoladestenger, gløgg, potetgull og dip... også later jeg som jeg var sykt flink som åt to klementiner også. Pinglo og IdaL007 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Effy Skrevet 3. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2012 Nei, hva skal man si? Hele jula ble en eneste stor matorgie CaraMella, ubertass og IdaL007 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lily Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Nei, hva skal man si? Hele jula ble en eneste stor matorgie Se på det sånn at det er ikke hva man spiser mellom jul og nyttår som betyr noe! Det er mellom nyttår og jul som har betydning Gamla, Amalie, rudboy og 1 annen 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
StineB Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Har hatt julekorger ståendes fremme på jobb, med masse sjokolade i... Så sånn gikk det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cheesecake Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 400g havregryn,60g myoprotein(grøt) + honning og oboy-pulver......kl3 på natta....ups:p Gotta listen to the body! StineB 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velvet Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 400g havregryn,60g myoprotein(grøt) + honning og oboy-pulver......kl3 på natta....ups:p Gotta listen to the body! Tror jeg aldri kommer til å la være å få store øyne av disse porsjonene dine IdaL007 og Cheesecake 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cheesecake Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Tror jeg aldri kommer til å la være å få store øyne av disse porsjonene dine jeg blei ikke mett da:cry: ....får spare de virkelige store måltidene til helga;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gamla Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 jeg blei ikke mett da:cry: ....får spare de virkelige store måltidene til helga;) Jeg mistenker at jeg hadde blitt kvalmmett på smulene dine:confused: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristinea Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 400g havregryn,60g myoprotein(grøt) + honning og oboy-pulver......kl3 på natta....ups:p Gotta listen to the body! jeg sier bare: norske talenter! I-N-G-E-N klarer så mye mat i magan på en gang som du! blir helt satt ut hver gang...hver gang. Cheesecake og Gamla 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inger-Lise Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 jeg sier bare: norske talenter! . Jeg stemmer glatt på cheesecake her! Hadde vært sykt kult å stille opp på scenen og bare fråtse i umenneskelige mengder mat real underholdning sier nå jeg + at alle vi som sitter hjemme med taco/hjemmelaga pizza etc mens vi ser på programmet får en smule bedre samvittighet Kristinea, CaraMella, Cheesecake og 2 andre 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lily Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Hvis du i tillegg spiser fort, Cheese, så kan du jo delta på sånn kappspisingskonkurranser! Flere av de har ganske greie premier også IdaL007 og Cheesecake 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inger-Lise Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Haha, det minner meg om noe av det sykeste jeg har sett! Så program fra USAs største kappspisingkonkurranse der de skulle hive i seg enorme mengder mat på tid. Deltakerne var vel rundt 8-9 digre beist (USA-size diger liksom) og ei skinny asiatisk dame på rundt 50 kg... Og hun vant!! Det var bare helt vilt, hun spiste vel mat tlsvarende halve kroppvekten sin (tror var pølse med brød eller noe)! Tips gjerne dersom noen har link til filmen eller noe, var vilt å se på! Cheesecake 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lily Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Haha, det minner meg om noe av det sykeste jeg har sett! Så program fra USAs største kappspisingkonkurranse der de skulle hive i seg enorme mengder mat på tid. Deltakerne var vel rundt 8-9 digre beist (USA-size diger liksom) og ei skinny asiatisk dame på rundt 50 kg... Og hun vant!! Det var bare helt vilt, hun spiste vel mat tlsvarende halve kroppvekten sin (tror var pølse med brød eller noe)! Tips gjerne dersom noen har link til filmen eller noe, var vilt å se på! Cheesecake 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Derpedino Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Jeg spise en Ferrero Roche istad... blir faen ikke kvitt de jævlene Må kjøpe meg noen proteinbarer å ha til jeg får sjokoladelyst! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miemarie Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Riskaker (sjokolade) mmm.. <3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.