Gå til innhold

Hvor mye kilo tar du på dips? (Kroppsvekt + antall kilo ekstra på vektbeltet)


Wingbrah

Anbefalte innlegg

  • 6 måneder senere...

Fortsetter under...

Må innrømme at rekorden nok er noen år siden. Da veide jeg 85. Kunne kanskje klart seks, men rekorden er fem. Er fortsatt ganske god i dips, og tar 4, kanskje 5 på 85 nå. Veier mellom 80-85. Hyggelig at du syntes det er bra. Trener på spenst, så jeg har alltid vært usikker på hvor bra det er i forhold til feks styrkeløftere. Tar bare 150 i benkpress (ikke konkurransegodkjente), så har alltid trodd jeg må være mye bedre i dips. Da jeg tar de så dype jeg kan omtrent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Annonse

Burde vært obligatorisk med videoer. Når jeg sammenligner benken og dipsen til enkelte, virker det litt som om enkelte er 200-i-knebøy-og-150-i-markløft-typen .. ikke akkurat plyoutførelse skulle en tro :D

As you command...:rolleyes:

(Det ser forøvrig litt snodig ut da jeg delvis svimer av halveis opp og begynner å riste..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

KV(86kg) + 30kg ekstra 5 reps. Går bare ned til 90 grader og ikke under på disse. :) Vett ikke om det regnes som godkjent?

Ganske legitimt/godkjent å ikke ville ødelegge skuldre og albuer. (y)

Lurer på om jeg har begredelig teknikk eller er froskeyngelsvak som bare klarer 6 kroppsvektdips.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...