Gå til innhold

Hvor mye kilo tar du på dips? (Kroppsvekt + antall kilo ekstra på vektbeltet)


Wingbrah

Anbefalte innlegg

Hey, jeg er interessert i hvor mye folk her på forumet tar på dips med vekter, kunne trengt litt motivasjon til å ta mer :) Alle sammen, bare fyr på hva dere har greid på maks, maks antall reps osv.

Hadde også vært greit hvis dere fortalte hvilke treningsmetoder for å øke i styrke i denne øvelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror min "pers" er +70kg x5 @ 78-80kg kroppsvekt. Har veldig lyst til å kjøre med 80kg snart, 4 plate!

Sick!

Syns det er motiverende å trene dips da hvertfall jeg har opplevd resultater ganske fort. Har slitt meg opp fra 8 reps med egen kroppsvekt (86kg) til å f.eks å ta 2 X 10 + 15kg i beltet. Hopper opp til 20 kg snart! 2 plate!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sick!

Syns det er motiverende å trene dips da hvertfall jeg har opplevd resultater ganske fort. Har slitt meg opp fra 8 reps med egen kroppsvekt (86kg) til å f.eks å ta 2 X 10 + 15kg i beltet. Hopper opp til 20 kg snart! 2 plate!

Hvorfor i all verden vil du ha flere plater når det fins en på 20kg? :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke dårlig... ser ut som jeg har noe å strebe etter! 80kg+70kg=150kg! Enig med _sveinung_ , ganske sick.

Min rekord fant sted igår, 1 rep på 60 kg (3. plate), men har som mål å nå 80-90kg innen sommeren.

Om målet er å øke til 80 -90kg så hadde jeg trent dips med 55-60 kg flere serier/sett med 1-5 reps.Gjør det samme med smalbenk press.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kroppsvekt 100-105kg,

KV * 35? På slutten av ei økt, god for mere trur eg..

KV+60kg * 4-5

Ikkje trent dips kontinuerlig på et par år, får alltid litt vondt i scapula av den på litt tyngre vekter...

Men med litt trening, og frisk scapula så skulle det ikkje vært noe problem å fått opp kv+70-80kg trur eg..

Bli sterk i dips: trene dips.. Kort og greit :p Med vekter, uten vekter, maks reps, tunge reps, masse sett... Og alt annet som går på overkroppsstyrke ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...