Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Matlaging glemte jeg! Veldig glad i å lage mat, elsker å prøve noe nytt! ^^ Ikke alltid like vellykket men det er vell slik en lærer.. :p

Som sakt å tegner jeg en del. her er en animasjon av ei tegning jeg tegnet med Cs3 av Danny Trejo ;)

DannyTrejoanimasjon.gif

Annonse

Annonse

Har vært gjennom mange slags kreative hobbyer :p .. oljemaling, akvarellmaling, glassmaling, silkemaling, modellering, smykkelaging, broderi, etc, som ikke har slått helt an...

Det som har blitt igjen er strikking! :) DET slo virkelig an, og det har kanskje å si at jeg "oppdaget" strikking på internett. Og siden jeg elsker å vise fram/logge/ta bilder av det jeg har strikka, har jeg et kjempesvært flickr-album som inneholder mer eller mindre alt jeg har produsert siden slutten av 2007 og fram til nå. Ikke en spesielt billig hobby, og jeg har endel esker med garn som engang skulle bli ett eller annet :whistle: Jeg har roa meg nå, da, hvis jeg skal lage noe har jeg det som regel i lageret mitt. Veldig praktisk også, da jeg alltid veit hva jeg skal gi folk til jul! (Det minner meg om at jeg snart skal starte julegavefabrikken.)

Velger noen bilder fra nevnte flickr-album :p

3390487934_c488c11a53.jpg

6266307366_61b0ee1e0f.jpg

Selbuvanter er en populær julegave, heldigvis fikk folket det i fjor, så da kan jeg lage noe annet i år :p

Tenker de skal få tøfler à la dette:

4248051646_8b84aa865c.jpg

Har lagd en del gensere også, dette er favoritten:

5600703658_9f0f4bb8e0.jpg

Sånn, det får være nok, hehe.

Ellers har jeg akkurat begynt å sy også. Hjelpes. Skal sy kjole og kåpe til meg selv.

Kan jeg si at å lese bok er en hobby også? Fordi jeg elsker å lese. Akkurat nå er det historiske romaner som er det store, før det var det A Song of Ice and Fire som måtte slukes... to ganger... det var nesten Harry Potter-tilstander her, hehe. Blir kjempeinvestert i boka og må lese alt som finnes av teorier, og rive meg sjøl i håret mens jeg venter på at den nye boka kommer ut. Kjapp deg da, GRRM! I mellomtida finnes jo TV-serien, da.. ha.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...