Gå til innhold

Ansikt VS kropp


IdaL007

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Føler ikke at jeg er så fryktelig kresen, egentlig. Forventer ikke perfect 10 fra noen. Glimt i øyet og en vilje til å gjøre det beste ut av seg selv scorer høyt hos meg. Men om jeg skal være helt overfladisk så vil jeg heller ha litt av begge, enn dårlig på noe og dritbra på no annet.

EDIT: Altså, med det mener jeg at jeg misliker det når jenter ikke utnytter eget potensiale, eller ikke har vilje eller lyst til å endre det de eventuelt klager på. Har du litt ekstra å ta i - innse selv at enkelte klær kanskje ikke passer osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke noe som heter "Metroseksuell-mann" ellerno ? Sånne femidotter ---->

Det er ikke menn !

Jeg har absolutt ingenting i mot at mannen fikser seg på håret, vokser mage eller what ever.

Syns ikke det skal være en "jentegreie" å kunne fiffe seg opp for å føle seg bra.

Meeen de skal jo være menn for det. høhø. haha. lol

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som har sagt at kropp er viktigst (eller i allefall en viktig faktor) - hvor bra mener dere den må være? :)

nå har jeg blitt evig miljøskadet etter å ha tilbragt 2år med plyo og fjeldmann da, men jeg ser mange jenter jeg syns har "bra nok" kropp, selvom de ikke er helt sinnsykt velltrente. Trenger ikke å se ut som laura prestin(aaaaaahnnnnnnnnnnnnng)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...