Gå til innhold

Ansikt VS kropp


IdaL007

Anbefalte innlegg

nå har jeg blitt evig miljøskadet etter å ha tilbragt 2år med plyo og fjeldmann da, men jeg ser mange jenter jeg syns har "bra nok" kropp, selvom de ikke er helt sinnsykt velltrente. Trenger ikke å se ut som laura prestin(aaaaaahnnnnnnnnnnnnng)

Det kan jeg for så vidt skjønne, de kan umulig ha god innvirkning på noen.

For min del blir hun for mye pupp, men så er jeg heller ikke mann. ;)

Også er jo også jenter litt uheldige på akkurat det området - veltrent er gjerne lik null pupper. Og har man ikke lyst til å legge seg under kniven (som feks jeg ikke har), så står man der med strykebrett da.

Der har jo menn en fordel. Veltrent gir dere bare større fordeler.

haha hoho. Nå er jeg blitt alt for trøtt og sliten av å lese om cellereseptorer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

*Menn som er opptatt av håret sitt, må farge, stripe det osv, (har vært til frisøren 3 ganger iløpet av mitt liv) og syns det er både unødvendig dyrt og oppskrytt med hår. Så for meg blir det merkelig om evt typen må til frisøren for å få seg kule frisyrer og ta glansvask og sånn.

Holder med renati eller en barbermaskin. Glatte skaller er sexy ! (Dessuten klipper jeg gjerne håret hans og tar nakken hans når det trengs, om han ikke er skalla da) <3

*Menn som kan mye om sminke og spesielle hudpleieprodukter. (bruker det selv??!) SKREKK OG GRU

Menn trenger bare kosttilskudd beregnet på huden, et hudpleiesett fra apoteket f.eks Vichy, barberhøvel, maskin, en lotion/dusjolje og SOL for å se bra ut ;)

*Menn som alltid ser "pynta" ut. Som ikke er komfortable i vanlige jeans og en t-skjorte....joggesko... caps, som shopper moteklær hele tiden og som skryter av merker og sånn. Menn som kan si ting som f.eks : "ooh, har du sett den nye veska fra "*******" skal vi stikke og ta en titt på den ? Den hadde vært no for deg !!"

*Menn som har blitt skada av likestillings-skitet.

La menn være menn og kvinner være kvinner. Ja, man skal kunne samarbeide, lære av hverandre og ha rom for at begge kjønn liker, kan prøve, gjør typiske manne eller dame-ting, men for guds skyld !! ikke mist gnisten eller maskuliniteten !!

Be YOURSELF - BE A MAN !

Har du vært gift?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stock-photo-ironing-young-woman-with-ironing-board-18461851.jpg

hahaha, aah, overtrøtt. men for å være litt seriøs. så er jeg enig og klar over den "problemstillingen", og mener derfor jenter kan ha veldig fine kropper, selvom de ikke har 10 i fett% lissom.

Baha, like it.

Omg, jeg må bare legge meg nå, Avslutter med å si at jeg (helt personlig) mener at jenter skal ha litt fett på kroppen,slik at de nettopp ser ut som jenter. Det betyr dog ikke at jeg hiver meg på "mer å ta i, mer å være glad i"bølgen.

Mer sånn:

Litt skal man ta i ,

men det skal være fit

dog ikke for mye

da må du slanke deg litt

Muskler er fint

også på jenter

derfor burde dere alle

melde dere inn på ett treningssenter

God natt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I utgangspunktet ville jeg sagt ansikt (som i like stor grad betyr utstråling som rent fysisk trekk, egentlig, siden inntrykket av ansiktet (eheh...) endres med personlighet og utstråling), siden kroppen kan endres. Meeen, samtidig sier jo en forfalt kropp mye om personen/hva vedkommende bryr seg om og står for/er interessert i. Sååå, jeg antar vi havner litt på begge :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til syvende og sist så er vi vel alle litt vel opptatt av utseendet vårt :ninja: Kanskje jeg burde prøvd en sånn metroseksuell mann og sjekka ut om han er "mann nok" for en som meg... han hadde enten fått meg i vrangstrupen pga staheten min eller kanskje syns jeg var litt spennende :p

Det er søndag, jeg er alene og jeg trives med det. MEEEEEN... det må no sies at om selveste Conan hadde stått på døra så hadde jeg blitt mo i knærne og satsa ALT !

Vet ikke om jeg mente det med den metroseksuelle mannen :wub:

Ansikt VS Kropp ?

Det går faktisk ikke ann å svare på. Utseendet er utrolig viktig, men det går faktisk ann å verdsette og (tenne på!!) en fantastisk hjerne og personlighet!!

Enig! Jeg tenker at ingen kan nekte for at utseende er viktig, men nettopp fordi HVA som er pent og ikke pent er så utrolig individuelt, OG sammensatt (ift hele pakka og personligheten), så tenker jeg at det finnes ingen fasit på et pent ansikt. Merker i allefall selv at dess eldre jeg blir, dess flere synes jeg er "pene"; type, jeg ser i større grad det pene i den komplette pakka en person utgjør, enn kun ansiktstrekk helt separat:) hvis det ga mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

utdyp!!

Hehe, likte høye og mørke menn med brune øyne, muskuløs med mørk stemme. Sånn skikkelig mystisk med andre ord ;)

Falt for en mann med lyst hår og blå øyne, med nok humor for et halvt dusin som får meg til og le og som tar vare på meg, med helt normal slank kropp :) Kroppen kan forsåvidt endres på tenker nå jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes i tillegg til utseende og personlighet så er det viktig at dere faktisk passer sammen. Er jo en del pene, morsomme mennesker der ute, men er jo noen man VET veldig godt man ikke hadde passet sammen med selvom de er kule å være sammen med! I moderate mengder :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I pose og sekk er vel å foretrekke, men et pent ansikt er det som betyr mest.

Er vel derfor jeg er sammen med min samboer som ikke har noesomhelst interesse i det hele tatt for trening, og dermed ingen muskler, men dog et nydelig ansikt:D Har man mange andre gode kvaliteter er egentlig en veldreid kropp bare et pluss for meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...