Jump to content

Wendler Jr.

Members
  • Content Count

    12
  • Joined

  • Last visited

  1. Hei. Hva heter og hvor har du kjøpt denne trenings tightsen: http://forum.fitnessbloggen.no/attachments/img_3769-jpg.134272/

    1. annikeeen

      annikeeen

      Vet ikke hva den heter, men merket er Adidas :) Kjøpte den på en sportsbutikk på Gran Canaria.

    2. Wendler Jr.

      Wendler Jr.

      Men står det noe mere enn Adidas på den? på lappen inni?

    3. annikeeen

      annikeeen

      Har visst klippet den bort :( Prøvde å finne den på nettet, men uansett hvor jeg ser finner jeg den ikke.. Fant iallefall ut navnet på butikken, Estadio Sport, men tror ikke den eksisterer i Norge dessverre :/

  2. Ønsker å få hjelp til PSMF. Jeg veier nå 140 kg. Kunne tenke meg å tatt bort 10-20kg. Driver egentlig med styrkeløft. men har skadet hamstringen på venstre bein, som igjen har gjort at jeg har skada korsryggen min. Kiropraktoren min har gitt meg såkalt treningspause. Så er kun på gymmen for å kjøre dynamiske lette øvelser, slik at jeg kan komme til bake mykere og smidigere. Har har tidligere kjørt Periodisk faste + Biorytme dietten med 4000 kcal om dagen. Jeg er litt usikker på PSMF prinsippene. Spesielt dette med hvor mye protein jeg skal ha i meg om dagen. Høyde 192 Vekt 140 Alder 25
  3. Har nylig gått over til sumo markløft, rett og slett fordi teknikken ble mye bedre med sumo, og korsryggen er ikke vond med sumo. Ble til at jeg skulle ta 1rm. har 230 i tradisjonell markløft, så tenkte 200 skulle gå. 190 gikk lett. På 200 stramma jeg meg opp ordentlig... fikk stanga opp ca. 10 cm.. plutselig kjentes det ut som venstre hamstring røk av.. Haltet ned til han i resepsjonen og fikk på Ispose og elastisk bånd satt i 30 min.. Har ikke fått noe blåmerke eller hevelse. Har lest og lest. Men det står så mye forskjellig. Lest på Trening.no, på de forskjellige gradene av strekk: Grader av skade: Grad 1 er en mild strekk der noen få muskelfibre er overrevet. Grad 2 er en moderat strekk med et klart tap av muskelstyrke. Grad 3 er en fullstendig overrivning av hamstrings. Så jeg er usikker på hvilken grad jeg har. Tydelig at jeg har "klart tap av muskelstyrke" Har gått 4 dager siden det skjedde. Smerten går gradvis over for vær dag. Klarer nå nesten å gå normalt.. men kunne ikke bøye meg, eller noe som helst for noen dager siden. Idag har jeg tøyet hamstringen i 30 min statisk, slik. På slutten klarte jeg å få rumpa helt inntil veggen. Rullet med rumbleroller. og hatt rumblerollern stille under hamstring med 2stk 25 kg plater oppå låret.. Prøvd 1leg curl uten kg.. kun den du fester kg på.. klarte ikke en rep en gang.. så kjørte legg curl med strikk.. kjentes rart ut.. Har også daglig is under låret, føles godt. Burte jeg rulle og tøye daglig? strikk curl daglig? noen som har peiling?
  4. Noen styrkeløftere der ute som ønsker å dele kostholds tips med meg? Hvordan ser Makronæringsstoffene deres ut i %? Hvor mange måltider per dag? Spiser dere mye av det samme, dag inn og ut? Ganske fersk i styrkeløft.
×
×
  • Create New...