Gå til innhold

Rapporter alltid tekniske feil på siden


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Annonse

"Redigering av innlegg" editoren funker ikke i firefox.Når man trykker på rediger så får man opp editoren men all tekst forsvinner fra boksen og man kan ikke skrive noe der.

Fiks.

[ATTACH]149381[/ATTACH]

Blankt bilde når je skal redigere innlegg. Må trygge på flere valg.. :( FF siste oppdatering. Mac OSX yoesmite. Hatt problemet siden Mountain Lion (via Maverics etc)

Espen Espelund vil ikke fikse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Annonse

  • 1 måned senere...

Slettet loggboken min for å starte med blanke ark.

Får feilmelding når jeg trykker på "loggbok". Har opprettet ny tråd under loggbok, den kommer ikke opp under "loggbok", bare feilmelding: du har ikke tilgang til dette.

Må jeg vente til det er kjørt en restart eller oppdatering av systemet eller er det en feil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slettet loggboken min for å starte med blanke ark.

Får feilmelding når jeg trykker på "loggbok". Har opprettet ny tråd under loggbok, den kommer ikke opp under "loggbok", bare feilmelding: du har ikke tilgang til dette.

Må jeg vente til det er kjørt en restart eller oppdatering av systemet eller er det en feil?

Har du endret manuelt linken til loggboken på profilen din? Ser at det peker til rett loggbok nå i allefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Har meget dårlig teknisk innsikt, så bær over med meg om forklaringen er dårlig, men.. de siste dagene har hurtigoversikten over nye varsler på forsiden lagt seg bak reklamen når jeg trykker på "Varsler". Vet ikke om dette skyldes chrome eller noe som kan fikses?

post-291-14440998823265_thumb.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...