Jump to content
Espen Espelund

Rapporter alltid tekniske feil på siden

Recommended Posts

Siden Fitnessbloggen til tider har ganske voldsom trafikk, så har vi også en del avanserte løsninger for å holde alt raskest mulig. Dette kan til tider gi rare feil fra mellomlagringssystemer og lignende, som vi ikke uten videre ser før noen rapporterer de.

Dette er rett å slett en påminnelse om å si ifra når noe ikke virker som det skal (eller pleier). Uansett om det er feilmeldinger, eller funksjoner som i spesielle situasjoner virker tregt. :)

Og hvis noen ikke skulle få brukt forumet i det hele tatt, så har dere meg alltid her: Espen Espelund | Facebook

post-1-14440882403186_thumb.jpeg

Fortsetter under...

Når man limer inn bilder fra linker (den lille bilderuten med et tre, i stedet for å laste opp fil), og krymper bildet etter å ha puttet det i innlegget, så blir det like stort igjen når man poster innlegget. Noen måte å få det til å faktisk forbli i den størrelsen man vil? Vet ikke om dette er bugg, men det er irriterende :p

Annonse

Fikk en serverfeilmelding på nye innlegg, men fungerte når jeg trykket en gang til

x2

Fikk det en del ganger, tror koden var 500 Internal error

Annonse

jeg syntes uansett det har vært mindre problemer her enn på treningsforum.no. Jeg liker forsåvidt begge sidene da!:) hehe

Men slitt litt med innlogging, og feilmeldinger der ang man skal skrive der. Aldri vært noe styr her det:) good job hehe:)

Hvis det er mange likes på et innlegg, og man skal se hvem det er, så kommer det av og til opp "utenfor" skjermen. Man må på en måte bla ned for å se resten, men så blar den ikke? Jeg er elendig i å forklare... Men ja :p

Kan virke som om klokka her inne er 4-5 minutter feil. Ikke noe big deal, men.. ja :)