Jump to content
Espen Espelund

Rapporter alltid tekniske feil på siden

Recommended Posts

Guest

Når jeg skal skrive "fredrik tar" og skal sette @ foran, så drar den sammen ordene så jeg ender opp med å highlighte en eller annen fredrikT i stedet for Fredrik

Fredrik Tar æren for ..

Fortsetter under...

Mistet tekstboksen/editor på android nettbrett for ca 20 min siden? Fungerer på andre nettsteder, bare ikke fb.

Jeg ga Espen verbal juling, så det skal være i orden nå. Flere brukere har rapportert om det samme. :)

Si fra om ikke det fungerer som det skal. Det har tidligere også vært problemer med sitering i blant annet IE, som man må se litt på.

Jeg ga Espen verbal juling, så det skal være i orden nå. Flere brukere har rapportert om det samme. :)

Si fra om ikke det fungerer som det skal. Det har tidligere også vært problemer med sitering i blant annet IE, som man må se litt på.

Fungerer for meg nu!

Annonse

Hdde problmmed tkstboken tidligere.

Problemet nå er at nettsiden ikk får medsg alle tsttykne mine Ogjegskriver ikeÅf.. BAAAAAAHH!!

Har problem med å redigere innlegg. Trykker på "rediger" og får opp ruta til å redigere i, men den er heilt tom. Må derfor trykke på "flere valg..." for å finne igjen innlegget og redigere det som skulle fiksast. Litt irriterande til tider. Gjeld både foruminnlegg, loggbok og samtaler.

Brukar pc(windows 8) og Mozilla Firefox, om det har noko å seie.

Annonse

Forresten; når man bruker tapatalkappen på mobil så vises de ignorerte brukerne.

Aner ikke om det er noe man får gjort noe med.

(er bare enda kjedeligere å måtte scrolle forbi uendelige "reaction gifs" på mobil)

Forresten; når man bruker tapatalkappen på mobil så vises de ignorerte brukerne.

Aner ikke om det er noe man får gjort noe med.

(er bare enda kjedeligere å måtte scrolle forbi uendelige "reaction gifs" på mobil)

Kan lett fikses med [ spoiler ] tags som skjuler gifs.

Kan lett fikses med [ spoiler ] tags som skjuler gifs.

Spoiler tags er awesome.

(så lenge man ikke legger opp til at folk MÅ skrive

for da er det ingen som gidder å bruke dem)

Det er umulig å lage avsnitt før og etter en link, i et innlegg. dersom linken er satt innerst eller ytterst i setningen.

Guest =xXx=

Har inke sett om andre har spurt om dette: får ikke lastet opp/inn bilder fra Iphone og inn i bloggen. Er det mulig å få til?

Har inke sett om andre har spurt om dette: får ikke lastet opp/inn bilder fra Iphone og inn i bloggen. Er det mulig å få til?

Bruk en app som heter tapatalk.