Gå til innhold

Rapporter alltid tekniske feil på siden


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skal loggbøker ligge under "dette snakker vi om nå"? Jeg synes andre tråder forsvinner da. Jeg bruker ofte forumet fra mobilen, og der er det litt smårusk. Jeg har ikke surfet lenge nok til å notere meg så veldig mye enda, men kommer med en liten liste når jeg har fått oversikt.

Bortsett fra det tror jeg dette kan bli gode greier når barnesykdommene er borte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går det og an å endra rekkefølga på "kategoriane" på forsida?

Hadde vore gøy om "Fitnessbloggen" som inneheld både "Off topic", loggbøkene og "Sosialt" kom øverst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På ipad (i Safari) ser forumet ganske merkelig ut, mye bedre på pc ser jeg. På ipaden er profilbildene forvrengt, og det er veldig mye "luft" mellom linjene i innlegg og mellom innlegg. Antar det er for å bedre leseopplevelse på mobil, bare merket meg det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ipad (i Safari) ser forumet ganske merkelig ut, mye bedre på pc ser jeg. På ipaden er profilbildene forvrengt, og det er veldig mye "luft" mellom linjene i innlegg og mellom innlegg. Antar det er for å bedre leseopplevelse på mobil, bare merket meg det.

Skal få sett på det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

helt ærlig, så funka igrunn forumet mye bedre utseendemessig før... 

men sikkert noe man kan vende seg til over tid. 

det som er irriterende er som andre har nevnt att alle fulgte tråder er borte...

også mener jeg att header+reklameheader+navigasjons linja+siste bilder+bruker info er litt væl mye før selve forumet kommer tilsyne :p Untitled-1.thumb.jpg.e3dd8c1c7f0f1aaf3df

Endret av Sexylubben83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk plutselig opp at "du kan ikke gi flere omdømmepoeng i dag".

En fillesak i den store sammenhengen, men irriterende okke som

 

Hmm, dette går nok an å fikse. Øke grensen.

Funker ikke å copy/paste inn Youtube link for automatisk embedding av video :o

Skal se på det!

helt ærlig, så funka igrunn forumet mye bedre utseendemessig før... 

men sikkert noe man kan vende seg til over tid. 

 

 

Håper det er mulig å venne seg til. Vi kom liksom ikke utenom denne endringen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk til det i går. Bare limte inn nettadressen rett i feltet (uten den koden som man trengte før) og ble så fint atte.

https://www.youtube.com/watch?v=A-zDOQn5Yuw

blir bare lagt inn som hyperlink, tidligere har jeg ikke trengt å skrive https://www.youtube.com/watch?v=A-zDOQn5Yuw må man kanskje det nå?

 

[youtube.... ] og /youtube funka ikke heller :p

Endret av Thomaseh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk plutselig opp at "du kan ikke gi flere omdømmepoeng i dag".

En fillesak i den store sammenhengen, men irriterende okke som

 

 

Hmm, dette går nok an å fikse. Øke grensen.

 

Hm, eller bør vi øke grensen? Begrensede mulighet for å gi omdømmepoeng gjør jo at folk blir mer selektive med hva de liker, som gjør at omdømmepoeng blir mer 'verdt'. Således vil de jo føre til at de beste svarene og brukerene bak disse får flest poeng. Man belønner mao de som lager gode tråder og komme med gode innlegg, og ikke de som legger ut flest morsomme bilder i "lulz picz"-tråden.

Verdt å ta en vurdering på. Vi kunne tatt en diskusjon på dette med brukerne etterhvert. Finne ut hva som er ønsket, og hva formålet bør være. Mine 2 cent :)

Endret av Andy
la til litt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...